KatrinaS Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 et menneske #HEYGIRLaudunLYSBAKKEN!!! Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 #HEYGIRLaudunLYSBAKKEN!!! er du sver?????..... og hey... Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 er du sver?????..... og hey... Jeg er usikker på hva 'sver' betyr. Kan du vennligst forklare meg? Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Jeg er usikker på hva 'sver' betyr. Kan du vennligst forklare meg? Wow, det går fort unna før jeg skal på skolen. http://sv.no/ Her. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Wow, det går fort unna før jeg skal på skolen. http://sv.no/ Her. Da skjønner jeg. Haha Har en inngrodd tånegl. Ikke misforstå, det er jævlig vondt. Unnskyld språket. En fyr tråkka på tåa i timen. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Fotball er møkk Du er møkk. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Du er møkk. Muffins er møkk Egetlig så er det godt... Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Da skjønner jeg. Haha Har en inngrodd tånegl. Ikke misforstå, det er jævlig vondt. Unnskyld språket. En fyr tråkka på tåa i timen. Hahaha! Og kjenner til smerten. jeg hadde slått. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Muffins er møkk Egetlig så er det godt... Hihi Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 I dag klarte klassens brunkremhore virkelig å gjøre det store. Hu spurte læreren hva vi skal med historie. Hu skulle jo ikke bli noen historiker så hu hadde ikke behov for å vite noe om verken den kalde krigen eller annen verdenskrig. "Jeg klarer meg helt fint uten." Aldri sett den historielæreren så engasjert før. 1 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 I dag klarte klassens brunkremhore virkelig å gjøre det store. Hu spurte læreren hva vi skal med historie. Hu skulle jo ikke bli noen historiker så hu hadde ikke behov for å vite noe om verken den kalde krigen eller annen verdenskrig. "Jeg klarer meg helt fint uten." Aldri sett den historielæreren så engasjert før. Wow. Hu virker dyp. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Wow. Hu virker dyp. Når hu ikke lirer av seg slike ting sitter hu og sminker seg med iPhonen sin som speil.I wish I was kidding. 3 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Si til henne som en venn av meg gjorde en gang. "Du er så jævla hore, du!" Forskjellen var at han gjorde det helt uprovosert. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Når hu ikke lirer av seg slike ting sitter hu og sminker seg med iPhonen sin som speil. I wish I was kidding. Hils på den nye generasjonen, Lars. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Når hu ikke lirer av seg slike ting sitter hu og sminker seg med iPhonen sin som speil. I wish I was kidding. HAHAHAHAHAHA, hu minner meg om ei i min egen klasse. Hu får nok mye meg seg i løpet av dagen.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Hils på den nye generasjonen, Lars. Det verste er at hu har formert seg. Tok med seg kidden på skolen for et par uker siden. Søt unge, men tok litt fokus fra undervisningen. Et par dager seinere tok hu med seg bikkja hu akkurat har fått seg. Den kunne jo ikke være aleine hjemme. Hu skjønte ikke hvorfor den ikke kunne stå bundet aleine i foajeen på skolen når hu fikk tilsnakk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Det er slike personer som får man til å tenke at "førerkort" på barn burde innføres. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Det er slike personer som får man til å tenke at "førerkort" på barn burde innføres. Og på hunder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg