Need44speed Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Det var ikke det jeg spurte om neivel Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Sga sei! Arne Paasche Aasen (for dere som ikke vet hvem det er, synes jeg synd på dere) er seksmenning til mormora mi. Elsker å finne ut slike ting. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Er størst her inne! Egentlig ikke men. Sga sei! Arne Paasche Aasen (for dere som ikke vet hvem det er, synes jeg synd på dere) er seksmenning til mormora mi. Elsker å finne ut slike ting. Har ikke hørt om han enda, men har nok noe med musikk å gjøre? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Jeg har heller ikke hørt om ham, men jeg tipper at han har noe med bil å gjøre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Han var en dikter, som blant annet gav oss "Jeg går og rusler på Ringerike", også kalt "Blåveispiken". Tonesatt av Kurt Foss og Reidar Bøe. Hans mor var en aktiv politiker og døde i Moskva da et fly traff henne på Kreml elns. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Har ikke tatt research på noen av mine jeg Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Seksmenning? Så du er åttemenning til hans barnebarn? Finnes det mennesker i Norge man ikke er åttemenning med, egentlig? 2 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 UNI-TED, UNITED ARE THE TEAM FOR ME! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Seksmenning? Så du er åttemenning til hans barnebarn? Finnes det mennesker i Norge man ikke er åttemenning med, egentlig? Å jada, opptil flere. Tro meg, jeg har prøvd å påbevise meg slektskap med Per Øivind Houmb et par-tre ganger. Og Joachim Nielsen. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Å jada, opptil flere. Tro meg, jeg har prøvd å påbevise meg slektskap med Per Øivind Houmb et par-tre ganger. Og Joachim Nielsen. Morsomt med det, for Per Øyvind er navnet på en i fammen Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 hva faen er dette for noe drit http://www.facebook.com/HeyGirlAudunLysbakken Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Fotball er møkk Når Tyskland spiller som landslag er fotball bra. Er de eneste gangene jeg ser på fotball Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Seksmenning? Så du er åttemenning til hans barnebarn? Finnes det mennesker i Norge man ikke er åttemenning med, egentlig? Åtte-menninger er egentlig ikke så langt bakover, bare til 1700-tallet en gang. 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Finnes det mennesker i Norge man ikke er åttemenning med, egentlig? Japp, sånne som meg! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Jeg føler det er ganske høyt snitt på rompekvaliteten på jentene som går på skolen i Hansaparken. *drool* Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 hva faen er dette for noe drit http://www.facebook.com/HeyGirlAudunLysbakken et menneske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg