Freidig Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Skaff deg sånn munn til munn-maskeoppleggfaenskap. Trodde han jeg klina med (og det er en stund siden, og jeg har ikke vært i nærheten av noen mannebein siden) var stuerein. Men, neida... Takk for smitta. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Livredningsdukke, mener du? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Evnt, slutt å putte tunga i en hver kjeft. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Evnt, slutt å putte tunga i en hver kjeft. Jeg har bare klinet med 3 stykker i mitt liv så langt... 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Hvorfor i HELVETE er det noen som spiller høy musikk med masse bass nå midt på natta? Faen heller. Sitter med hodesett og jeg kjenner dunkdunk i kroppen. Er jo MIDT INNE I ET BOLIGFELT JO MOTHERFUCKERSSSSSSSSSSSS Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Jeg er ukysset. Har pult mange da. 4 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Har du ikke en gang fått kyss av hun som presset deg ut blåsprengt og fæl? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Hvorfor i HELVETE er det noen som spiller høy musikk med masse bass nå midt på natta? Faen heller. Sitter med hodesett og jeg kjenner dunkdunk i kroppen. Er jo MIDT INNE I ET BOLIGFELT JO MOTHERFUCKERSSSSSSSSSSSS #RT2013 #YOLOSWAG Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Nå ble vi litt ivrige her eller? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Hvorfor i HELVETE er det noen som spiller høy musikk med masse bass nå midt på natta? Faen heller. Sitter med hodesett og jeg kjenner dunkdunk i kroppen. Er jo MIDT INNE I ET BOLIGFELT JO MOTHERFUCKERSSSSSSSSSSSS Så gjør noe med det. Hadde en slik nabo der jeg bodde før. Finner meg i mye og helga er greit, men når du spiller høy musikk til mårrakvisten i ukedagene - flere ganger - så må noen si i fra. Disse dyra satt ute en gjeng klokka fem eller seks når jeg skulle på jobb, så da "hoppa" jeg gjennom hekken og klikka i vinkler. Hørte ikke noe igjen. Ferdig meg studier, så skal på jobbintervju i oslo i mårra. Så hat når jeg har fucked up døgnrytme Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Bacon er en god skuespiller, så er James Purefoy. Men ja, The Following er en crapfest. Det er en parodi på alt som har med seriemordere å gjøre. Å disse seriemorderne rundt hvert eneste hjørne med en ishakke, eller stirrekonkurransene til Bacon og Purefoy er en av de store paraodiene serien bedriver uke etter uke. Bacon burde holde seg til prestasjoner som i Sleepers og The Woodsman. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Nye The Knife-skiva var faen meg ikke lett å komme seg inn i, gitt. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Noe spennende som skjer i dag? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Nye The Knife-skiva var faen meg ikke lett å komme seg inn i, gitt. Synes den var grei, jeg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Har kun fått gitt den et par runder enda, men merker at jeg vil trenge noen før jeg kan gjøre meg opp noen mening. Gleder meg til konserten da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 (endret) Aviser : "Kvinne datt 700 meter fra fjell i Troms - døde" (ja , for *det* går det jo helt sikkert an å overleve.......not !) http://www.youtube.com/watch?v=aSADSCCHDZg "Mann datt 220 meter fra bru i SF - døde" Endret 22. april 2013 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 (endret) http://en.wikipedia....na_Vulovi%C4%87 Vulović fell approximately 10,160 metres (33,330 ft) Og overlevde. Er lenker til flere der. Endret 22. april 2013 av Lovegame Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Nye The Knife-skiva var faen meg ikke lett å komme seg inn i, gitt. Synes du ikke? Jeg likte den så godt, marerittaktig og herlig mørk. Du føler nesten galskapen når du sitter og hører på den. Kom meg vel inni den halvveis inn i andre gjennomlytting. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 hvorfor er det bra? Fordi du er så glad i å skrive skoleoppgaver. Du kan se fram til mange år og netter med studier. Lesesalen var tydeligvis stengt på denne tida av døgnet, noe som var litt overraskende da jeg har vært der både sent og tidlig før. Ikke at det var et problem, for jeg fikk sitte uforstyrret på kjøkkenet. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Det er noe med denne låta som bare... meh. Jeg vet ikke. Minner, tror jeg. Episk av dimensjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg