Nie Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Søvn er overvurdert. *gjespe* Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Man skal ikke sove mer enn 2 timer før jobb! Blodskutte øyne ftw! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Søvn er helt ålreit, men om femten minutter er det slipp til Hove, såå. Venter på det. Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) mmm friii,, herlig med ferie.. gammel men ok : >Fra boken "BROKEN ENGLISH spoken perfectly" av StewartClark > > >«I am in the beginning of my period...» >(Nyutnevnt kvinnelig dansk minister) > >«I am a man who likes to have my balls in the air.» (Svensk >forretningsmann) > >«Thank you for the mess» >(Statsminister Kjell Magne Bondevik etter gudstjeneste i Brasil) > >«I just want to lie down on the coach» >(Sliten svensk kvinnelig fotballspiller) > >«But didn't you have pigs in your decks?» (Programleder Odd Grythe, til >amerikansk gjest som klaget over glatte veier) > >«I thank you for giving my wife and me the clap. I thank you from the heart >of my bottom.» (Fransk-kanadisk politiker til publikum etter hjertelig >applaus) > >«In case of emergency, the lifeguard are under the seat.» (Ferge, Puerto >Rico) > >En nordmann satte seg inn i en drosje i London. Han manglet kontanter, og >spurte: «Do you take VISA? I'm black, you see.» Da så han plutselig at >sjåføren var svart som kull, og prøvde å rette opp inntrykket: «You see, in >Norway we call poor people black.» > >«We take your bags and send them in all directions.» (Dansk flyselskap) > >«Dear friends, we are the same as before, although we have lost our >pricks.» (Da Götabanken ble Gota Bank) > >«Excuse me, what is the fart limit?» >(Svensk sjåfør som ble stoppet av engelsk politi) > >En skandinavisk au pair i USA stod for denne: >Faren i huset: «Do you want to use the rest room before we drive cross >State?» Au pair: «No, i >can do it in the car.» > >Norsk turist, på full fart inn i sjåførsetet i London-taxi: >"Oh I'm sorry, You see in Norway the rat is on the other side" > Endret 18. mars 2008 av S.M. Lenke til kommentar
kebabtryne Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 yes, skal på ski i morgen^^ det blir fett! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hytta på lørdagen Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Skal på fjellet i morgen, med bare mamma og pappa =( men det går nok bra, skal klare å snike meg unna Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 3 dager påskeferie her i Pennsylvania, latterlig. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 3 dager påskeferie her i Pennsylvania, latterlig. Jeg har to uker. Aaah. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 3 dager påskeferie her i Pennsylvania, latterlig. You want some lol to go with that? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 3 dager påskeferie her i Pennsylvania, latterlig. You want some lol to go with that? Nei, men kan gjerne få litt lol med at sommerferien starter 28 mai Lenke til kommentar
edge Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Skal på fjellet i morgen, med bare mamma og pappa =( men det går nok bra, skal klare å snike meg unna Hvem er det i avataren din? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Nei, men kan gjerne få litt lol med at sommerferien starter 28 mai Hehe, det er greit. Er rett bak deg! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Wilfa WAS-623. Genialt vaffeljern! Jepp. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) oh wow, jeg kommer virkelig fra en spennende plass! Ny båt til Berlevåg! ''Den nye båten som er utstyrt med snurvad vil bli arbeidsplass for 3 da Ken Hugo Jensen også skal være med ombort i Sørvik. - Navnet blir uforandret forteller en stolt Kjell Gunnar.'' Nei, dette er ingen spøk. Endret 19. mars 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg har blitt fan av australsk fotball! Nå må jeg bare lære meg reglene, men jeg tror ikke jeg gidder det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Det er enda mere uforståelig enn cricket og amerikansk fotball til sammen. Lykke til. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Derfor jeg ikke tror jeg gidder. Får jo ikke sett noen kamper uansett. Enklere å holde orden på resultater. Lenke til kommentar
alright Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Amerikansk fotball er vel ikke så håpløst? Men cricket er jo en anna sak... Natta, folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg