L4r5 Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 hvis vi skal slutte med sidemålsundervisning, kan vi vel slutte med den tåpelige regelen også? Husk at det også betyr at bokmålsbrukere som ikke er så gode i nynorsk risikerer å få svar på den mest konservative nynorsken du kan tenke deg. Så det er ikke en tåpelig regel. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Husk at det også betyr at bokmålsbrukere som ikke er så gode i nynorsk risikerer å få svar på den mest konservative nynorsken du kan tenke deg. Så det er ikke en tåpelig regel. men det betyr også at de må skrive på den nynorsken tilbake Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Snedig. Jeg gikk i vg3 i fjor og jeg hadde ikke det. Uansett, det er veldig godt å slippe det djevelske norskfaget på høyskolen jeg studerer på nå. Jeg misunner ingen av dere som fortsatt går gjennom driten. Men jeg må innrømme at et snev av nynorskkunnskaper kommer godt med når man flytter tvers over landet til et nynorskfylke. Det er nok en mulighet for at vi går på to vidt forskjellige skoler. Nyno og ordbok er to veldige fine ting, og jeg syntes det går bra. Kjedelig fag er det, men det finnes verre. Det er ikke et særlig morsomt ord jo Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Tekst slår man jo av uansett. Jeg ser filmer og serier uten tekst så lenge de prater norsk, tysk eller engelsk, men folk flest ser jo Game of Thrones på NRK og der får man nynorsk tekst. Det går vel ikke an å slå den av? Det er nok en mulighet for at vi går på to vidt forskjellige skoler. Det tror jeg også. Jeg kan bare huske å ha vært i Telemark en eneste gang for 11 år siden. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Jeg ser filmer og serier uten tekst så lenge de prater norsk, tysk eller engelsk, men folk flest ser jo Game of Thrones på NRK og der får man nynorsk tekst. Det går vel ikke an å slå den av? Det tror jeg også. Jeg kan bare huske å ha vært i Telemark en eneste gang for 11 år siden. Ja, du burde IKKE komme tilbake. Det er ikke verdt det. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Ja, du burde IKKE komme tilbake. Det er ikke verdt det. Det som er morsomt med Telemark er at om man bor på Nord-Vestlandet så kjører man ikke innom i det hele tatt. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Det som er morsomt med Telemark er at om man bor på Nord-Vestlandet så kjører man ikke innom i det hele tatt. Så flott... Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Ja, du burde IKKE komme tilbake. Det er ikke verdt det. Hvorfor ikke? Jeg hadde det jo kjempemorsomt på Bø sommerland. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Har russefeiringen begynt i dag for 94-kullet? Synes jeg så noen røde bukser på vei hjem i dag. Merker at jeg er litt misunnelig. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Det er hvert enkelt russestyre som bestemmer når de skal begynne. Og de setter gjerne starten tidligere og tidligere for hvert år. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Nja, da jeg var russ begynte vi 15. april Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Hvorfor ikke? Jeg hadde det jo kjempemorsomt på Bø sommerland. det er det fineste med Telemark. og jeg hater russ Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Jeg har faktisk vært på Bø Sommerland. Er det noen som ikke har vært det, egentlig? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Jeg har vært der to ganger. Angrer enda på at jeg ikke turte å ta den store skumle sklia. Tror den het Magesuget eller noe. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 er noe poltijakt i boston nå, spennanes Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 er noe poltijakt i boston nå, spennanes Uforutsigbart.. Hva er det kidden driver med, hvorfor har han ikke skutt/sprengt seg selv? Tør han ikke, eller vil han bare herje litt til? Ja, det er spennende. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Magasuget er kjempe gøy :-D Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Jeg har vært der to ganger. Angrer enda på at jeg ikke turte å ta den store skumle sklia. Tror den het Magesuget eller noe. Det gjorde ikke jeg heller. Skal vi dra dit, og kjøre tog i magesuget sammen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg