Datasmurf Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Firefox fucker med systemet mitt, så jeg får ikke bladd meg bakover eller gjort noe særlig annet enn å lese og svare. http://sjurvaage.com/bilda/div/kkkk.jpg Så, hva skjer her da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Påsken setter en stopper for døden. Det sier Jesus!Men om Jesus døde på en bestemt dag... hvorfor feirer vi påske på forskjellig tid hvert år? Snodig. Fordi Anna er en tøydukke. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Fordi Anna er en tøydukke... og laget av vatt? Og har mange rosa blomster i en stor strå-hatt? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Så var Angorakaninen da. Han hadde ørten dyrekoner. Han hadde vel egentlig kun EN dyrekone, men en, tre fire dyretøser han koset med litt sånn utenom. Sant. Og det ble trøbbel i paradis da dyrekonen oppdaget at Angora kaninen søkte spenning i andre dyretøser. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Firefox fucker med systemet mitt, så jeg får ikke bladd meg bakover eller gjort noe særlig annet enn å lese og svare. http://sjurvaage.com/bilda/div/kkkk.jpg Så, hva skjer her da? WTF? *være glad man bruker Opera her i huset* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Fordi Anna er en tøydukke... og laget av vatt? Og har mange rosa blomster i en stor strå-hatt? Ja... Og hun var forelsket i Smitt og Smule som var veldig flinke med fingrene. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 "Påskemorgen, slukker sorgen, slukker sorgen for evig tiiid" Ehm. Hvordan fortsetter den sangen der egentlig? "Påskemorgen slukker sorgen, slukker sorgen til evig tid. Den har os givet lyset og livet, lyset og livet til dagning blid. Påskemorgen slukker sorgen, slukker sorgen til evig tid." Husker ikke de andre versene, men det der har jeg hørt en eller annen danske, Povl Dissing elns, synge så mange ganger at det sitter spikra i hjernen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Sant. Og det ble trøbbel i paradis da dyrekonen oppdaget at Angora kaninen søkte spenning i andre dyretøser.Hadde vært fælt om Fru angorakanin hadde fått vite de meldingene herr Angorakanin hadde sendt. Endret 18. mars 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Fru Angorakanin bør bare lære seg å sette grenser. Bli strengere! Gjerne i grisemaske av lær..og med pisk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Fru Angorakanin bør bare lære seg å sette grenser. Bli strengere! Gjerne i grisemaske av lær..og med pisk. Det er ikke godt nok med lær for Herr Angorakanin. Herr Angorakanin liker bedre å plukke bær. Spesielt smårips som smaker så godt. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Angorakaninen likte ikke bare bær, men sauer også! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Angorakaninen likte ikke bare bær, men sauer også!Sauer er ålreite dyr. Men sauer og kaniner funker ikke sammen i lengden. Spesielt ikke når kaninen har samboer fra før. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Nei, det gjelder å være Hard og bestemt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Angorakaniner er jo hard 24/7 og på utkikk hele tiden da såee... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Men Angorakaniner spiser middag også Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 *overse kaninene og vente på harejakta mens man tegner masseødeleggelsesvåpen i 3d* Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Harejakten foregår jo nå . Men Angorakaninen ruslet seg en tur så vi greide ikke skyte den. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Harejakten foregår jo nå . Men Angorakaninen ruslet seg en tur så vi greide ikke skyte den. ugh, jeg som nettopp har hatt om jakt-tider og harer på jegerprøvekurset Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Nei, det gjelder å være Hard og bestemt. Altemio Sanchez var hans navn! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Kunne vært veldig nyttig. Kunnskap er makt . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg