Lovegame Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Trenger mye kaffe i dag kjenner jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Mye Red Bull her, for den placeboeffekten av at jeg blir våknere. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Har nettopp spist 5 pakker med bacon på 200 gram. Er skikkelig mett, ass 1 kg på en gang? Ugg! Mye Red Bull her, for den placeboeffekten av at jeg blir våknere. Cappucino her. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 (endret) Nå skar jeg riktignok vekk noe av det verste fettet, så det ble vel bare i overkant av 900 gram totalt... Endret 17. april 2013 av Langdon Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Bare 900 gram bacon? Jeg er selv veldig, veldig glad i bacon, men hadde jeg spist 900 gram på en gang hadde jeg nok fått stygga på det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Skjærer du bort fettet på bacon? Svin. Og hvorfor spise et helt kilo med bacon? Bacon er jo uendelig mye bedre som tilbehør ved et skikkelig måltid. F.eks stekte egg og bacon. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Det er ganske godt når det er kandisert også. ^^ Og dyppet i sjokolade. Og fritert. Og dyppet i ei fonduegryte med herlig ostefondue. Men ja, gjør jeg seg best som tilbehør. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Korrekt det, ass. Jeg erfarte det samme når jeg hadde spist opp. Imidlertid var dette et av mine mange, og antageligvis mislykka forsøk på å gå litt opp i vekt. Kanskje det er en idé som du sier, smurfen, å dyppe baconet i sjokolade eller ost. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Hvor er beliberenen's evne til å tenke en rasjonel tanke? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 En helt fremmed mann på gata kom bort til meg å spurte "Er du kristen?" Jeg svarte nei, og han bare "det er bra" Så gikk han videre. Må jeg skjønne noe av det?! Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 8 timers skift. begynte kl 1245 og jeg er sååå sliten Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 En helt fremmed mann på gata kom bort til meg å spurte "Er du kristen?" Jeg svarte nei, og han bare "det er bra" Så gikk han videre. Må jeg skjønne noe av det?! Militante ateister, det er ateisters svar på jehovas vitne. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Har nettopp spist 5 pakker med bacon på 200 gram. Er skikkelig mett, ass Det er mye..... Til og med jeg, som i følge meg selv har et svært usunt kosthold hadde ikke klart det der. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 (endret) en kilo bacon er jo ikke godt, uansett hvor digg bacon er. må jo ha noe til. stekt potet, pølsebiter, potetstappe kanskje, egg, brød osv osv. Edit: endelig ikke juleavatar mer Endret 17. april 2013 av Shikaru Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 (endret) Elsker når Politiet skriver slike meldinger på Twitter. Noen fler: "Majorstua, klager på gatemusikant som spiller kun en sang. har pågått i flere mnd, politiet på stedet å anmoder om et bredere reportoir" "En person viftet med en machete på Jernbanetorget. Politiet raskt på stedet og pågrep mannen. Macheter skal ikke brukes til dette." "Båntjern; ingen drukning. En kvinne hadde badet uten klær, mannen kom med håndkle, og de ruslet hjem iført håndkle. Dama var meget flau." "Elgen har nå forlatt adressen, og er etter all sannsynlighet tilbake i skogen hos sine venner." "Politiet rykket ut til et husbråk på Sagene. Noen hadde snakket feil om svigermor på julaften. Husfreden gjenopprettet nå." "Vi har ikke fått flere meldinger på puddelen. La oss håpe det er "permanent" og at denne har funnet veien hjem" "Mens vi holder på med alle disse alvorlige oppdragene får vi melding om tre løse hester ved Gaustad Finner du dem, fang dem og ring oss, Takk." "Nå kom det en politipatrulje til Gaustad. Men de hadde glemt lassoen så de får ikke fanget hestene. Står nå og ser på dem." Å, gud, hvorfor er dette så morsomt? Endret 17. april 2013 av Dysfunctional Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Skjærer du bort fettet på bacon? Svin. Og hvorfor spise et helt kilo med bacon? Bacon er jo uendelig mye bedre som tilbehør ved et skikkelig måltid. F.eks stekte egg og bacon. Nei, når man spiser egg og bacon er det brødskivene og eggene som skal være tilberhøret Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Å, gud, hvorfor er dette så morsomt? Operasjonssentralen er knall. Noe av det beste var en hel gris som ble stjålet fra grillen sist sommer. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Vi ser etter bilen... og grisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg