Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har dere sett nærbildene derfra? Fulgte et par lenker. Plutselig får jeg bare slengt folk som trilles avgårde med føttene manglende og knokler stikkende. Glad jeg hadde spist for da forsvant apetitten min.

No way. Den makabre delen av meg vil finne disse bildene, men resten vil ikke. Jeg ser de "milde" og kjenner sinne og frustrasjon.

Også ganske uhyggelig at Taliban nekter for å ha noe med det å gjøre. Dette var et sololøp, ja.. "Og det er mange der de kommer fra" leser jeg mellom linjene.

Lenke til kommentar

No way. Den makabre delen av meg vil finne disse bildene, men resten vil ikke. Jeg ser de "milde" og kjenner sinne og frustrasjon.

Også ganske uhyggelig at Taliban nekter for å ha noe med det å gjøre. Dette var et sololøp, ja.. "Og det er mange der de kommer fra" leser jeg mellom linjene.

Har utfordret kolleger til å se på de bildene med lemlestede folk. Flesteparten har bitt på.

Lenke til kommentar

Tipper det er snakk om en Lone Wolf. Ser ikke bort fra at det har med våpendebatten å gjøre. Mange av de frittalende Sandy Hook-folka var tilstede og mange av forkjemperne for retten til å bære våpen er ikke helt gode. Ser for meg en forvirret sjel a la Eric Rudolph, Timothy McVeigh eller Ted Kaczynski.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Tipper det er snakk om en Lone Wolf. Ser ikke bort fra at det har med våpendebatten å gjøre. Mange av de frittalende Sandy Hook-folka var tilstede og mange av forkjemperne for retten til å bære våpen er ikke helt gode. Ser for meg en forvirret sjel a la Eric Rudolph, Timothy McVeigh eller Ted Kaczynski.

Kanskje en god gammeldags morder? En uten idealisme overhodet.

Lenke til kommentar

Men ingen hyler og gråter over bombene i Irak som gikk av i går :shrug:

En liten heads up til folk som skal på skole eller jobb i morgen. Ikke vær han fyren som sier "Ja, men dør jo masse folk i Irak/Afrika/whatevs hver dag da, hvorfor skriver ikke avisene om det i stedet for terrorangrepet i Boston????"

At du valgte dette tidspunktet å påpeke skjevheten i dekning av tragedier gjør deg ikke til en innsiktsfull og reflektert type. Snarere tvert i mot.

Legg merke til hvor rett jeg har, hele tiden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...