Need44speed Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 http://www.kjendis.no/2013/04/14/kjendis/justin_bieber/konsert/anne_frank/museum/26656947/ for en dingus Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Ser ikke problemet med å bli forelsket i roboter i fremtiden. Om de oppfører seg som mennesker, ser ut som mennesker, og behandles som mennesker, why not? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Ser ikke problemet med å bli forelsket i roboter i fremtiden. Om de oppfører seg som mennesker, ser ut som mennesker, og behandles som mennesker, why not? Kanskje noen av dem får virus og begynner å skyte vilt rundt seg på en skole, eller noe. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Ikke noen forskjell fra dagens miljø, altså? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 http://www.kjendis.n...useum/26656947/ for en dingus Det var en sleivete tullekommentar. Greit den var unødvendig, men folk må slutte å overreagere sånn. Sikkert like seriøst ment som da Beatles erklærte seg større enn Jesus. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Jeg ser det er en kjendis.no-lenke. Jeg lar være å støtte den siden med mitt trykk. 1 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Når ikke engang de som driver museet forstår problemet.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Ikke noen forskjell fra dagens miljø, altså? Fint du tok poenget. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 En liten heads up til folk som skal på skole eller jobb i morgen. Ikke vær han fyren som sier "Ja, men dør jo masse folk i Irak/Afrika/whatevs hver dag da, hvorfor skriver ikke avisene om det i stedet for terrorangrepet i Boston????" At du valgte dette tidspunktet å påpeke skjevheten i dekning av tragedier gjør deg ikke til en innsiktsfull og reflektert type. Snarere tvert i mot. Snakkas. 3 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 "Det dør jo masse folk i Irak/Afrika/whatever hver dag da, hvorfor skriver ikke avisene om det i stedet for Justin Bieber?" 2 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Det ligger i deres natur å dø i hopetall hver dag.. Trist men sant. Så hva er vitsen med å skrive om det hele tiden? For å hjernevaske oss til å sende mer penger? Vi er fullstendig klar over jævelskapen, men gjør ingenting med det. Jeg pleide å sende noen kroner "nedover", men nå har jeg snart gitt de opp. Føler at bare tiden kan hjelpe dem med å hjelpe seg selv. Det funket for oss i vesten, det kan funke for dem. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Det funket for oss i vesten, det kan funke for dem. Jeg liker sammenligningen av to helt forskjellige situasjoner. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 (endret) Mulig det, men vi hadde det ganske kjipt her og for lenge siden. Hva mener du forandret ting her? Og hva tror du kan fungere der? Endret 15. april 2013 av toro4 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Jeg har ikke kunnskap nok til å gjøre opp en fornuftig mening om det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Bedritent det som skjedde i Boston. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Jeg pleide å sende noen kroner "nedover", men nå har jeg snart gitt de opp. Føler at bare tiden kan hjelpe dem med å hjelpe seg selv. Det funket for oss i vesten, det kan funke for dem. Hoppet du av skolen i åttende klasse siden du ikke fikk med deg noe om slavetiden? 2 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Skjønner ikke helt hva du mener, men har ikke Afrika blitt et bedre sted siden den gang? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 (endret) nvm, gidder ikke diskutere med en som ikke kan u-skole pensum. Endret 15. april 2013 av Mchansern 1 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 (endret) Alle i hele verden har hatt forskjellige forutsetninger gjennom alle år, det sier seg selv. Dette drar ikke vekk fra at mange av dagens rike land har vært i fullstendig kaos og faenskap. Vi UTVIKLER oss. Det gjelder oss i verdens beste land og det gjelder (forhåpentligvis) i verdens verste land. Du får det feilaktig til å virke om om jeg ler av Afrika fordi de ikke er på samme nivå som oss på samme tidspunkt. Det er derfor jeg sier at de trenger tid. Tid til å lære seg å samarbeide, utnytte sine mange naturressurser osv. Vi kan godt hjelpe de på veien, men for min del virker det fjernt. Vi to er nok døde før de får orden på ting. EDIT: Og det er selvfølgelig mange lovende steder i Afrika og andre steder. Jeg snakker om de som lever i grusomme kår. Endret 15. april 2013 av toro4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg