Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg så ei dame som gikk rundt i flipflops i desember. Det så i hvert fall idiotisk ut.

Skjønner ikke helt at noen kan gå med shorts heller nå da. Her er det i hvert fall sånn at selv om været skulle være fint nok akkurat når man går ut, så blir det jo gjerne litt mer vind eller skyer etterhvert, og plutselig er det ganske kaldt. Og da må man jo tilbake og skifte igjen.

Er varmt i sola da. Er jo 5-6 varmegrader i lufta når det ikke blåser, og når sola varmer, føles det ut som rundt 10. Da er det greit å gå i shorts og t-skjorte og grille og spise is. Det er jo ca. trøndersk sommertemperatur. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er varmt i sola da. Er jo 5-6 varmegrader i lufta når det ikke blåser, og når sola varmer,

Var jo det som var poenget mitt ;) Lese da!

Her i byen begynner det i hvert fall å blåse når som helst for tida, og sola kan plutselig forsvinne. Selv om den kommer tilbake igjen vil jeg ikke bære med meg et ekstra par bukser hver gang jeg går ut av huset.

Lenke til kommentar

Joda, men det blåser ikke så mye her, så det går helt greit å gå rundt sånn som jeg gjør. :p

Og jeg går ikke i shorts på jobb enda, siden jeg kjører scooter til jobb og det fortsatt er minusgrader her oppe om morgenen, men på ettermiddagen, da er det okay med shorts. Som i går, da jeg var ute og lekte med høytrykkspyler i en times tid. Sandaler, shorts og t-skjorte. Utmerket uniform for å stå med en kraftig vannstråle og blåse sne vekk fra verandaen. :D

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

det er for at folk skal spørre dem "fryser du ikke?"

så sier de "nei, det er ikke kaldt i det hele tatt. går i tskjorta i desember, jeg. "

så vil alle ligge med dem fordi de er så barske og kjempekule.

tenker de

Det er derfor jeg går i t-skjorte på jobb. (Neida, det er fordi jeg har 25 grader inne i bilen og ikke gidder ta på meg jakka om det er sol ute når jeg skal ut en liten tur).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Seriøst. Jeg nekter å tro at alle har noe bedre å gjøre enn å henge her som vanlig på en lørdags formiddag.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...