Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg så masse røyk.

Har ganske dårlig utsikt over byen egentlig, hadde jeg bodd sånn ti meter opp bakken hadde jeg kunnet fulgt med på hele byen omtrent

Så synd :(

YO her på dette forumet så er det jeg som er top dog så du vil ikke begynne å tulle med meg og si frekke ting og den slags,,, med mindre du liker å angre på ting. fordi du kommer til å angre på at du tuller med meg her på denne internettsiden
Lenke til kommentar

Har ganske dårlig utsikt over byen egentlig, hadde jeg bodd sånn ti meter opp bakken hadde jeg kunnet fulgt med på hele byen omtrent

YO her på dette forumet så er det jeg som er top dog så du vil ikke begynne å tulle med meg og si frekke ting og den slags,,, med mindre du liker å angre på ting. fordi du kommer til å angre på at du tuller med meg her på denne internettsiden

plz ikke bli skadet cowboy bob.

Lenke til kommentar

Nå ble jeg veldig redd, mr. cowboy bobby. Better drink my own piss

Lenke til kommentar

du har ikke sett mange western filmer!

Han her heter bob. Det er ikke mange igjen. Han må ikke dø. Han er en av de siste i rasen.

Nå ble jeg veldig redd, mr. cowboy bobby. Better drink my own piss

Nå ble jeg jammen nyskjerrig her. Er du en bjørn, som heter Grylls? Endret av EveryGameGamer
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...