cowboy bob Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Ikke dø i brannen cowboy bob Ingen fare, så ingen flammer fra baderomsvinduet mitt Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 En person pågrepet for brannstifting i Bergen, syke mennesker som driver på slikt Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Ingen fare, så ingen flammer fra baderomsvinduet mitt Så synd Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Jeg så masse røyk. Har ganske dårlig utsikt over byen egentlig, hadde jeg bodd sånn ti meter opp bakken hadde jeg kunnet fulgt med på hele byen omtrent Så synd YO her på dette forumet så er det jeg som er top dog så du vil ikke begynne å tulle med meg og si frekke ting og den slags,,, med mindre du liker å angre på ting. fordi du kommer til å angre på at du tuller med meg her på denne internettsiden Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Har ganske dårlig utsikt over byen egentlig, hadde jeg bodd sånn ti meter opp bakken hadde jeg kunnet fulgt med på hele byen omtrent YO her på dette forumet så er det jeg som er top dog så du vil ikke begynne å tulle med meg og si frekke ting og den slags,,, med mindre du liker å angre på ting. fordi du kommer til å angre på at du tuller med meg her på denne internettsiden plz ikke bli skadet cowboy bob. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 En cowboy kan aldri dø! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 du har ikke sett mange western filmer! Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Har ganske dårlig utsikt over byen egentlig, hadde jeg bodd sånn ti meter opp bakken hadde jeg kunnet fulgt med på hele byen omtrent YO her på dette forumet så er det jeg som er top dog så du vil ikke begynne å tulle med meg og si frekke ting og den slags,,, med mindre du liker å angre på ting. fordi du kommer til å angre på at du tuller med meg her på denne internettsiden Nå ble jeg veldig redd, mr. cowboy bobby. Better drink my own piss Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 (endret) du har ikke sett mange western filmer! Han her heter bob. Det er ikke mange igjen. Han må ikke dø. Han er en av de siste i rasen. Nå ble jeg veldig redd, mr. cowboy bobby. Better drink my own piss Nå ble jeg jammen nyskjerrig her. Er du en bjørn, som heter Grylls? Endret 11. april 2013 av EveryGameGamer Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Han her heter bob. Det er ikke mange igjen. Han må ikke dø. Han er en av de siste i rasen. Nå ble jeg jammen nyskjerrig her. Er du en bjørn, som heter Grylls? Diverre. Er det standard i din familie? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Diverre. Er det standard i din familie? Hva mener du med "diverre"? Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Hva mener du med "diverre"? Nynorsk bitch! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Men hva mener du med det? Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Eksamenslesing på kvelden før man finner køya. Jeg trenger kaffe.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 (endret) Jævla fett i grunn, nå kommer verdien på tomten min til å stige som fyttirakkeren. ikke gjør deg til en komplett idiot bare fordi du skal virke tøff på Internett. Endret 11. april 2013 av L4r5 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Jævla fett i grunn, nå kommer verdien på tomten min til å stige som fyttirakkeren. Verdien på tomten til mammaen din mener du vel. 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 (endret) her blir det liv! http://www.youtube.com/watch?v=bYkbsAi20ZU Endret 11. april 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Noen som har kjennskap til Carbon Based Lifeforms her? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Ja Noen som har kjennskap til Carbon Based Lifeforms her? ja legger med en relevant spilleliste jeg lagde for noen år siden http://open.spotify.com/user/oolehh/playlist/0pLb44UGBqOnf4gBdwmLBe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg