Sexylubb1 Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Han mannen hadde ikke IQ nok til å passe på pengene, da fortjener han dem heller ikke. Bruker dem sikkert på dritt uansett Så butikktyveri er ok? Siden de ikke passer godt nok på varene sine, altså? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 (endret) Kanskje en blomst eller noe? Edit: det var visst sagt allerede. Endret 11. april 2013 av EveryGameGamer Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Blomster, og et fint bursdagskort + en klem er jo flott det Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 False. Hadde jeg tatt med penger og bare lagt de fra meg å godt og du hadde tatt dem fortjener du dem! Your words against mine. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Så butikktyveri er ok? Siden de ikke passer godt nok på varene sine, altså? Om de hadde lagt fra seg varene ute på torget og gått så ja. Se det i en sammenheng.... facepalm Your words against mine. True story. You got it. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Noen mister et bankkort når de tar ut lommeboka fra lomma, fortjener de da ikke å få det tilbake? Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Ok, trur eg går for det. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Om de hadde lagt fra seg varene ute på torget og gått så ja. Hva om jeg glemmer å låse lastebilen min full av varer. Er det ok å hente seg varer derfra da? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Hva har du i lastebilen? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Noen mister et bankkort når de tar ut lommeboka fra lomma, fortjener de da ikke å få det tilbake? Jo, Okei : Når noen mister en 50 lapp-200lapp, 1000 lapp, kan man ta den. Man har ikke sjangs å finne den rette eieren. Finner man et bankkort står det jo navnet på og bankkortet nytter deg jo ingenting så bare lever det tilbake. Om man finner bilnøkkel eller andre ting så kan man lever de der man fant dem eller til politiet, eller noen. Om man finner 500.000 er det kanskje litt mye å ta, men han hadde ikke fortjent dem om han ikke bryr seg nok om å passe på dem engang. Hadde du hatt 500k hadde ikke du mista dem eller gått fra dem. Hva om jeg glemmer å låse lastebilen min full av varer. Er det ok å hente seg varer derfra da? Nei, men om han setter varene på torget og bare kjører kan han ikke klage om noe mangler ihvertfall. Da burde man tenke kanskje kjøre dem på et lager eller noe. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Hva har du i lastebilen? Er det relevant? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 (endret) Så hvis jeg forstår deg rett. - Det er greit å stjele, så lenge tyvgodset ikke kan spores tilbake til deg? Grunnen til at du ikke ville stjelt en bil, er altså at bileier kan rapportere den stjålet? Hadde vi ikke hatt regnr på bilene våre, hadde du ikke hatt noe problem med å stjele en bil? Er det relevant? Nei, det var et knusktørt forsøk på humor fra min side. Endret 11. april 2013 av Notelitten Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Om jeg mister dattera mi på 16 år, er det ok å voldta henne da? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Så hvis jeg forstår deg rett. - Det er greit å stjele, så lenge tyvgodset ikke kan spores tilbake til deg? Grunnen til at du ikke ville stjelt en bil, er altså at bileier kan rapportere den stjålet? Hadde vi ikke hatt regnr på bilene våre, hadde du ikke hatt noe problem med å stjele en bil? Feil, hadde ikke stjelt biler. Hadde egentlig ikke stjelt noe, men om menneskene er så dumme kan de ikke klage om de mister noe! Bilen er jo låst, og om ikke må man tjuvkoble, eller ta den på en tilhenger eller no. Det blir for drøyt. Jeg sa jo tidligere at om man kjøper noe, bare legger det fra seg uten å bry seg er det ikke ok å ta det, men da har det ikke noe betydning for dem andre (ikke stor ihvertfall) Så man kan ta den og de som ikke brydde seg får bare leve med det. Dere har skjønnt pointet så gidder ikke svare de spørsmåla dere allerede vet svaret på Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Nokon som har ein lur idè til ein gåve til ei 50 år gammal mor? "Bondage for Sex. Volume 1" av Chanta Rose.Skal du ha ISBN-nummeret slik at den blir lettere å finne? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Det er lite som er så gøy som å terraforme kloder og samfunn. Også kjent som å leke med høyttrykksspyler og de siste sneflekkene. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Lars, litt sim city igjen. Nå har jeg "hightech" sykehus, politi, brann, høyskole, universitet og mer. Hadde vært fint om jeg ikke hadde trengt å gjort alt så om du kunne bygd litt ting du og så slipper jeg gå i minus Tjener godt på å eksportere, men jeg går i minus. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 "Bondage for Sex. Volume 1" av Chanta Rose. Skal du ha ISBN-nummeret slik at den blir lettere å finne? Finnes det en anledning der du ikke klarer å snike inn at du liker BDSM? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg