dysfunctional Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Nå fikk jeg lyst til å kjøpe SimCity. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Mitt tips er å vente til det er ferdigutviklet og ikke i betalt beta slik det fremstår nå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Noen tips til å fjerne 7-8 år gammelt støv og flekker fra en stoffsofa? Har prøvd kjerringråd og instruksjonene for renhold som fulgte med sofaen, nå trenger jeg manneråd. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Mitt tips er å vente til det er ferdigutviklet og ikke i betalt beta slik det fremstår nå. Enig. Jeg har 35 timer i spillet så langt, og det er helt klart gøy. Men det er mange irriterende ting, som plass, mangel på å forme landskapet, bugs, mangel på og f.eks ha et industrialområde, et suburban område (nabolag) langt unna byen, og selve byen i midten også videre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Noen tips til å fjerne 7-8 år gammelt støv og flekker fra en stoffsofa? Har prøvd kjerringråd og instruksjonene for renhold som fulgte med sofaen, nå trenger jeg manneråd. Dampstøvsuger? God gammeldags juling med et balltre? (For støvet, ikke cum stains'a) Utvannet O2F2? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Har dessverre ikke noen dampstøvsuger og tviler på at jeg får tak i en før lørdag. Eller har råd til en. Har teppebanker til å banke ut støvet. Er ikke cumstains, faktisk. Hovedsakelig mat, øl og rødvin. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Noen som vet hvordan man logger ut av Quizkampen på Android? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Jeg skrev norsk tentamen på 2000 ord. Synes det ble litt lite jeg. Men oppgaven passa fint, og jeg tror det gikk veldig bra Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Jeg skrev norsk tentamen på 2000 ord. Synes det ble litt lite jeg. Men oppgaven passa fint, og jeg tror det gikk veldig bra 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Å stjele en bil er noe annet enn å ta med seg en halv mill på buss. Man kan jo overføre osv. Bilen kan man ikke bare sende over nett liksom.Sikker på det? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Sikker på det? Ikke på samme måte ihvertfall. Så ja er sikker. Tar man med seg så mye penger ber man om å miste dem. Det finnes noe som heter IQ. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Hmm kan du fortelle meg om dette du kaller IQ? Har hørt om det før, at man trenger IQ for å åpne en dør og sånn Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Går det ikke an å skrive det slik? Læreren vi har i norsk, har alltid skrevet det på den måten. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Kan hende det har noe med den døra å gjøre. Døra fra hodet til hjernen?! Nå skal du få høre. Det finnes mange folk her ute i den store verden. Noen klarer ikke helt tenke litt framover. De gjør masse ting som ikke er igjenomtenkte. Han mannen hadde ikke IQ nok til å passe på pengene, da fortjener han dem heller ikke. Bruker dem sikkert på dritt uansett Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Det finnes noe som heter IQ. nei Bruker dem sikkert på dritt uansett ja det skal jeg banne på jaggu faen Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Kan hende det har noe med den døra å gjøre. Døra fra hodet til hjernen?! Nå skal du få høre. Det finnes mange folk her ute i den store verden. Noen klarer ikke helt tenke litt framover. De gjør masse ting som ikke er igjenomtenkte. Han mannen hadde ikke IQ nok til å passe på pengene, da fortjener han dem heller ikke. Bruker dem sikkert på dritt uansett Om jeg slår deg i ansiktet og tar alle pengene dine, så fortjener du dem heller ikke, fordi du var dum nok til å ikke dukke. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Nokon som har ein lur idè til ein gåve til ei 50 år gammal mor? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Om jeg slår deg i ansiktet og tar alle pengene dine, så fortjener du dem heller ikke, fordi du var dum nok til å ikke dukke. False. Hadde jeg tatt med penger og bare lagt de fra meg å godt og du hadde tatt dem fortjener du dem! Nokon som har ein lur idè til ein gåve til ei 50 år gammal mor? Blomster funker, eller noe hjemmelaga. Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Blomster funker, eller noe hjemmelaga. Ja, kunne kanskje funka med nokre blomster. Men er ikkje særlig handy, så noko heimelaga kan eg nok ikkje få til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg