L4r5 Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Virkelig, er ikke det bare sånn halvannen side elns? For øvrig så er Nemi noe av det verste i hele verden, men smaken og baken og den slags Virkelig? Klarte du ikke være mer nedlatende enn det der? Forøvrig har du rett i det med smaken og baken. I ditt tilfelle stinker den. 2 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Jeez, noen har glemt å drikke kaffen sin i dag. 1 Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 det skjønner ikke jeg heller. når du sitter med nesten 500 000 kr så skal det ikke være mulig og glemme pengene, han må være dement! Lurer på om jeg hadde tatt med meg den veska og ikke sagt et pip. Lenke til kommentar
Superbia Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 vell, jeg er ganske sikker på at jeg hadde gjort det. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Inngrodd negl er utrolig koselig. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Virkelig? Klarte du ikke være mer nedlatende enn det der? Forøvrig har du rett i det med smaken og baken. I ditt tilfelle stinker den. Jeg prøvde på ingen måte å være nedlatende, jeg sa bare at knapt over 1100 ord er veldig kort for en heldagsprøve. Jeg tar de samme fagene som deg og pleier å måtte skrive noen hundre mer minst dersom jeg vil ha en høy karakter Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Hvordan går det med byen din lars på simcity? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Lurer på om jeg hadde tatt med meg den veska og ikke sagt et pip. Tror ikke jeg hadde turt egentlig, er det ikke ganske strenge straffer elns for å stikke av med så mye? Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Tror ikke jeg hadde turt egentlig, er det ikke ganske strenge straffer elns for å stikke av med så mye? Ingen som hadde finni ut av det uansett Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Hvordan går det med byen din lars på simcity? Den rusler sikkert og går. Har ikke gjort noe mer siden like etter at du stakk i går. Jeg prøvde på ingen måte å være nedlatende, jeg sa bare at knapt over 1100 ord er veldig kort for en heldagsprøve. Jeg tar de samme fagene som deg og pleier å måtte skrive noen hundre mer minst dersom jeg vil ha en høy karakter Det så ganske nedlatende ut. Hvor mye sier rettledninga deres at dere skal skrive på langsvarsoppgaver da? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 (endret) HELVETE. Hele byen min på SimCity er borte... Og borte er og en million kroner.. Edit: Og der var den plutselig tilbake.. Endret 11. april 2013 av Quakecry Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Den rusler sikkert og går. Har ikke gjort noe mer siden like etter at du stakk i går. Det så ganske nedlatende ut. Hvor mye sier rettledninga deres at dere skal skrive på langsvarsoppgaver da? Vær nedlatende tilbake. Med andre ord, gi ham en tre dagers pause fra forumet. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 HELVETE. Hele byen min på SimCity er borte... Og borte er og en million kroner.. Edit: Og der var den plutselig tilbake.. EA - It's in the bugs. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Det så ganske nedlatende ut. Hvor mye sier rettledninga deres at dere skal skrive på langsvarsoppgaver da? Kanskje jeg burde bruke flere smilefjes! Slo opp et par tidligere oppgaver, og det sto faktisk ikke spesifisert hvor mange ord oppgaven skal være på, men læreren pleier å si at det burde være minst to sider for at det skal kunne få en god karakter men at man skriver til man er ferdig så om man er litt kortere er ikke det så veldig farlig Vær nedlatende tilbake. Med andre ord, gi ham en tre dagers pause fra forumet. Det er lov til å være nedlatende på forumet!!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Vær nedlatende tilbake. Med andre ord, gi ham en tre dagers pause fra forumet. Jeg kan ikke det. Da blir Jarmo sinna. I stedet så skal jeg daglig nilese samtlige av postene hans og tolke alt jeg kan negativt. Så skal jeg gi den strengeste reaksjonen jeg kan for det minste som kan minne om et overtramp. En eller annen gang MÅ han poste noe som kan tolkes som et regelbrudd. Og da slår jeg til. MUAHAHAHAHAHAHAHA....*gni seg ondskapsfullt i hendene* Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Jeg glemmer visst og å bruke smilefjes ganske ofte. Internett er vanskelig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Kanskje jeg burde bruke flere smilefjes! Slo opp et par tidligere oppgaver, og det sto faktisk ikke spesifisert hvor mange ord oppgaven skal være på, men læreren pleier å si at det burde være minst to sider for at det skal kunne få en god karakter men at man skriver til man er ferdig så om man er litt kortere er ikke det så veldig farlig Uansett... Du regner på paraden min! SLUTT MED DET! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 EA - It's in the bugs. Desverre. Ikke at jeg skal gå så veldig off-topic her, men kan du eksportere plast? Jeg trenger nemmelig plast til å produsere prosessorer. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Desverre. Ikke at jeg skal gå så veldig off-topic her, men kan du eksportere plast? Jeg trenger nemmelig plast til å produsere prosessorer. .. kan man gå offtopic i Forumkafèen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Desverre. Ikke at jeg skal gå så veldig off-topic her, men kan du eksportere plast? Jeg trenger nemmelig plast til å produsere prosessorer. Dessverre. Plast er akilleshælen min. Jeg har allerede fjernet det ene raffeneriet mitt for å gjøre plass til flere arbeidere. Etter det måtte jeg importere mye selv og inntektene mine sank betydelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg