Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Heldagsprøve i norsk i dag.

Det ble innertier! Blir ikke dette fem eller seks så er det umulig.

Oppgaven jeg valgte var å skrive en artikkel om hva som var god skjønnlitteratur og anbefale minst tre tekster av norske forfattere, samt grunngi hvorfor.

Kunne ikke bedt om oppgave som passet meg bedre.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heldagsprøve i norsk i dag.

Det ble innertier! Blir ikke dette fem eller seks så er det umulig.

Oppgaven jeg valgte var å skrive en artikkel om hva som var god skjønnlitteratur og anbefale minst tre tekster av norske forfattere, samt grunngi hvorfor.

Kunne ikke bedt om oppgave som passet meg bedre.

Jeg fikk aldri slike morsomme oppgaver! Ujettfejdi!

Lenke til kommentar

Jeg fikk aldri slike morsomme oppgaver! Ujettfejdi!

Da vet du hva du skal gjøre. Gi slike oppgaver til dine fremtidige elever.

Og vær snill med dem. Ikke trekk dem for mye fordi de ikke fulgte oppskriften for artikkel godt nok. Deal?

Om man har medseg så mye penger har man sansynligvis nok av dem så savner dem nok ikke så mye.

"Har man først råd til å kjøpe seg en Porsche gråter man sikkert ikke så mye om noen stjeler den og kræsjer."
Lenke til kommentar

Da vet du hva du skal gjøre. Gi slike oppgaver til dine fremtidige elever.

Og vær snill med dem. Ikke trekk dem for mye fordi de ikke fulgte oppskriften for artikkel godt nok. Deal?

Jeg er ganske snill av meg. Tror jeg.

Hva i all verden skal jeg finne på i dag?

Lenke til kommentar

"Har man først råd til å kjøpe seg en Porsche gråter man sikkert ikke så mye om noen stjeler den og kræsjer."

Å stjele en bil er noe annet enn å ta med seg en halv mill på buss. Man kan jo overføre osv. Bilen kan man ikke bare sende over nett liksom. Og biler hus osv er som regel kjøpt for penger som ikke eksisterer. Da er det kjiipt miste det siden det egentlig ikke var dems engang.

Pengene i baggen er real shit. Da har man pengene. Man tar ikke med seg alle pengene heller, så da har man flere, det blir noe annet.

Endret av Chocolate-Monster
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...