Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har ikke hørt på så mye forskjellige, men Dream Theater er bare elsk, jeg kan bare sette på en CD av dem og legge meg i sofaen og slappe av. :)

Daså. Du burde sjekke ut litt diverse, da. Flower Kings, Ayreon, Circus Maximus og Marillion, f.eks. :wee:

Stakkar Kibs da =(...

hæ?

Naww. Søtingen min. :love:

*plage alle andre brukere i tråden med personlig kliss* :p

Vær snill nå da. xD

Lenke til kommentar
Du får bidra med noe du da, Snorre^^

Indeed I shall. Må bare pønske ut noe først ser du. Hjernen min går i førstegir for tiden. Jo. Hva synes folk om at Chan-tendenser i økende grad blir importert til diskusjon.no?

Selv syne jeg dette er en uting og en trend man bør unngå. Joda, humor fra Chan-sitene kan være morsomt det. Men i begrensede mender. Og vil man først få i seg litt slik humor kan man jo bare gå inn på 4chan eller lignende side. Er ikke nødvendig å ta det med seg hit vel?

Lenke til kommentar
Du får bidra med noe du da, Snorre^^

Indeed I shall. Må bare pønske ut noe først ser du. Hjernen min går i førstegir for tiden. Jo. Hva synes folk om at Chan-tendenser i økende grad blir importert til diskusjon.no?

Selv syne jeg dette er en uting og en trend man bør unngå. Joda, humor fra Chan-sitene kan være morsomt det. Men i begrensede mender. Og vil man først få i seg litt slik humor kan man jo bare gå inn på 4chan eller lignende side. Er ikke nødvendig å ta det med seg hit vel?

Heller her enn i klasserommet. Man blir bra lei av folk som regelrett skryter av at heeeey, de vet hva 4chan er! Omg! Også så SYKT som det er, osv. Man blir så LEI. Her er det lov. Her skal liksom folk vite hva det er, fordi her henger det nerder. x) Så, ingenting i mot det her. Mhm. ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...