Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nei, altså. Hvem kan gå lei av meg? Det er bra du har drømmer, men hva med å prøve å holde dem LITT realistiske? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hahahah, den nye skjermen min er i hus! jeg trodde posten stengte kl 4 jeg Ikke hvis posten er@ prix etc, Amirite? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du får bidra med noe du da, Snorre^^ Jeg synes du skal bidra jeg Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nei, går og legger meg, kos dere *klemme på alle sammen* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Stakkar Kibs da =(... Ja, synd i henne. Være med? =D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 *klemme slasken god natt* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har ikke hørt på så mye forskjellige, men Dream Theater er bare elsk, jeg kan bare sette på en CD av dem og legge meg i sofaen og slappe av. Daså. Du burde sjekke ut litt diverse, da. Flower Kings, Ayreon, Circus Maximus og Marillion, f.eks. Stakkar Kibs da =(... hæ? Naww. Søtingen min. *plage alle andre brukere i tråden med personlig kliss* Vær snill nå da. xD Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du får bidra med noe du da, Snorre^^ Indeed I shall. Må bare pønske ut noe først ser du. Hjernen min går i førstegir for tiden. Jo. Hva synes folk om at Chan-tendenser i økende grad blir importert til diskusjon.no? Selv syne jeg dette er en uting og en trend man bør unngå. Joda, humor fra Chan-sitene kan være morsomt det. Men i begrensede mender. Og vil man først få i seg litt slik humor kan man jo bare gå inn på 4chan eller lignende side. Er ikke nødvendig å ta det med seg hit vel? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Stakkar Kibs da =(... Ja, synd i henne. Være med? =D Ikke synd i meg!!! Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg er glad i dag Har en god kjæreste Fransklæreren blir borte til uke 5 Kan livet bli bedre da? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det er bra du har drømmer, men hva med å prøve å holde dem LITT realistiske? Sant nok... Nei, jeg har jo Eplefe jeg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ikke synd i meg!!! Jeg var sarkastisk. No sympathy for the unfaithful. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du får bidra med noe du da, Snorre^^ Jeg synes du skal bidra jeg Okay. Forslag til tema? Jeg mener, da jeg snakket om kjemisk krigføring sporet det litt av, og Heilage ba oss roe ned. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nei, jeg har jo Eplefe jeg Ja. Jeg hadde henne. Så gikk jeg lei. Så det så, Eplefe!! *rekke tunge* Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva skjer med at alle bytter nick a ? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hahahah, den nye skjermen min er i hus! Ble det Samsung 226BW? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ja. Jeg hadde henne. Så gikk jeg lei. Så det så, Eplefe!! *rekke tunge* Egentlig like greit, med alt det maset om gutter. :-| Jeg kan få bedre. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg var sarkastisk. No sympathy for the unfaithful. Nå er det jo nettopp det hun ikke er da. mrbjoern: som om noen kan sammenliknes med kibs, liksom. I win. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hahahah, den nye skjermen min er i hus! Ble det Samsung 226BW? Slutt og snakk om skjermen min Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du får bidra med noe du da, Snorre^^ Indeed I shall. Må bare pønske ut noe først ser du. Hjernen min går i førstegir for tiden. Jo. Hva synes folk om at Chan-tendenser i økende grad blir importert til diskusjon.no? Selv syne jeg dette er en uting og en trend man bør unngå. Joda, humor fra Chan-sitene kan være morsomt det. Men i begrensede mender. Og vil man først få i seg litt slik humor kan man jo bare gå inn på 4chan eller lignende side. Er ikke nødvendig å ta det med seg hit vel? Heller her enn i klasserommet. Man blir bra lei av folk som regelrett skryter av at heeeey, de vet hva 4chan er! Omg! Også så SYKT som det er, osv. Man blir så LEI. Her er det lov. Her skal liksom folk vite hva det er, fordi her henger det nerder. x) Så, ingenting i mot det her. Mhm. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg