Kammizez Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Kona skal studere og jeg skal jobbe. Løgn, du har ikke kone. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 (endret) Løgn, du har ikke kone. Hva er du, en slags løgndetektor? Endret 10. april 2013 av Dysfunctional Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Hva er du, en slags løgndetektor? Det kan du si. Jeg kjenner deg bedre enn du kjenner deg selv. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Jaja. Kjenner knapt meg selv lenger. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Jeg nekter å tro du har en kone. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Trodde du kom fra tyskland jeg :p :p True storty, bor ikke der nå da... Gjøre ferdig skole og så flytte tilbake?! (: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Kona skal studere og jeg skal jobbe. SIden når ble du gift? oO Uansett, blir kult at du kommer oppover, da kan du endelig få gleden av å møte meg, og vice versa. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Det er dyrt, men det er jo stort sett en inngangskostnad bare da. Og prisen per barberblad etter at du har høvelen er jo "ingenting". Ultimate Comfort-serien til T&H som jeg lenket til er genial om du sliter med sensitiv hud. Om man bruker barbersåpe eller barberkrem er en smaksak. Såpen bruker man kanskje litt lenger tid på å skumme opp tror jeg. Og, ja, med ordentlig redskap minsker sjansene for hudproblemer. takk for svar, hvor lenge holder ett barberblad forresten? vurderer å betsille med en gang Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 takk for svar, hvor lenge holder ett barberblad forresten? vurderer å betsille med en gang De 100 skal holde deg godt over et år. Jeg kan fint bruke samme bladet 4-5 ganger, men jeg har tatt meg råd til å skifte hver gang nå. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Dette er mitt innlegg nr. 6666. #omg #yolo #swag 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Ja, jeg liker ugler. Hva med deg? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 De 100 skal holde deg godt over et år. Jeg kan fint bruke samme bladet 4-5 ganger, men jeg har tatt meg råd til å skifte hver gang nå. okei, takk for hjelpa. noen norske sider å kjøpe barberblader fra forresten?ser for meg at det tar lang tid å bestille fra ebay Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Ja, jeg liker ugler. Hva med deg? JEG LIKER Å SPISE KJEKS MENS JEG SITTER I SENGEN MIN Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Hvorfor skal man bytte så ofte? Jeg har brukt det samme barberbladet i snart 6 år... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 æsj det samme du bruker til intimbarbering ? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Ingen som faktisk har skjegg her med andre ord ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Hvorfor skifte så ofte? Jeg har brukt samme barberbladet siden sommeren ifjor og jeg antar at den klarer jobben en sommer til. Fordi jeg kan. Og fordi jeg liker et skarpt blad. Skarpe blad = man kan bruke mindre press og stress på huden = færre kutt og hudproblemer okei, takk for hjelpa. noen norske sider å kjøpe barberblader fra forresten?ser for meg at det tar lang tid å bestille fra ebay Du får kjøpt blader på Barbershop.noMen der er det relativt dyrt i forhold til ebay. Jeg ville derfor ikke kjøpt så mange. Bare noen til å komme i gang mens du venter på ebay-forsendelsen. De har litt forskjellige typer blader på barbershop.no. Jeg anbefaler stort sett Astra eller Feather. Astra-bladene varer litt lenger, men er ikke like skarpe som Feather. Feather er sylskarpe, men blir raskere slitt. Hvilke man foretrekker er ofte en smaksak, men jeg liker Feather best. NB! De er som sagt sylskarpe! Det er lettere å kutte seg med dem. Ikke at det er noen krise. Kutter meg av og til fortsatt selv. Blir mye mindre blod og kutt etterhvert som man blir vant til å bruke ordentlig høvel da. De "oppfører seg" litt anderledes enn bruk-og-kast-høvler så kan være greit å bruke mindre trykk på huden og en litt annen vinkel. Men dette er sånn som du finner ut av. Det går seg raskt til. Kan likevel være greit med en blodstopperstift eller -gel. Det er genialt mot småkutt. Selv bruker jeg stiften jeg lenket til. Bare å holde den inntil såret noen sekunder så blør det ikke lenger. Ingen som faktisk har skjegg her med andre ord ? Jeg hadde før, men nå foretrekker jeg glattbarbert. Mye grunnet at kyssing og oralsex blir bedre. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Five Finger Death Punch var overraskende fett. Spesielt til overtidsmusikk når jeg sitter her alene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg