Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare kom over en ting i går. Ikke bra for Utdanningsforbundet hvis Quiznos kommer til Norge. Folk ville tatt feil av de to. Quiznos har digge subs..

Quiznos_Chicken_Caesar_Small_Chopped_Salad.jpg

udf.gif

Sikkert også den norske staten som hindrer Quiznos i å etablere seg her til lands....

Endret av Maury
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man kan aldri være hundre prosent sikker, men jeg har en anelse om at Kim er bevisst på at dersom han avfyrer noen rakett, rettferdiggjør dette en invasjon.

Det eneste Nord Korea fyrer av er propaganda, tror og håper jeg.

Problemet, slik jeg har oppfattet det, er at han har en del å bevise. Selv om det er et lukket og autoritært land er det gnisninger internt i toppen også der. Han "må" derfor vise seg sterk og tøff for å kunne holde orden i egne rekker.

Et Nord-Korea under Kim Jung-Un er hakket mindre farlig enn et Nord-Korea uten et sentralt styre der forskjellige generaler med potensiel tilgang til kjernefysiske- eller skitne bomber kjemper mot hverandre.

Toge toge toge. Det er masse snø her. Men jeg vet ikke helt hvor "her" er.

Slå på GPSen. Jeg vil ha de nøyaktige koordinatene.
Lenke til kommentar

Skal du løpe etter toget mitt? Jeg er nord for Hamar et sted.

Ifølge sida til NSB er jeg på Lysaker da. Lysaker har forandra seg siden sist må jeg si.

Jeg har mine kontakter innenfor transportnæringen. Får de til å putte en striesekk over hodet ditt og stue deg vekk i et kott til jeg får hentet deg.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...