Chocolate-Monster Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Har powernaps hver dag på bussen.... sånn 10-15 min og er helt opplagt på skolen Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Læreren vår på idrett fortalte oss at vi skulle legge oss ned på sofaen med et nøkkelknippe i hånden. Når vi sovnet, skulle vi våkne når nøkkelknippet traff gulvet. Dvs. bare noen få sekunder. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Læreren min kom alltid inn med en nål og det skulle være så stille at man kunne høre den treffe bakken, så kunne vi sette oss. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 (endret) Bare kom over en ting i går. Ikke bra for Utdanningsforbundet hvis Quiznos kommer til Norge. Folk ville tatt feil av de to. Quiznos har digge subs.. Sikkert også den norske staten som hindrer Quiznos i å etablere seg her til lands.... Endret 9. april 2013 av Maury 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Nå har Kim bedt Sør-Koreanerne's turister om å evakuere. Ikke lenge før det smeller nå! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Har ei venninne der nede faktisk. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Hvor lenge skal hun være der? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Tror det er senere denne uka eller neste uke hu skal tilbake. Men søstra hennes bor der nede da. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Får håpe det går bra da. Selv om jeg tviler på at Kim kommer til å gjøre noe. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Jeg håper Kim finner på noe. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Jeg tror Kim kommer til å komme med en kraftig provokasjon. A la beskytningen av den øya for et par år siden eller senkingen av et sør-koreansk skip igjen. Jeg tviler på en omfattende krig der nede. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Han sender nok av gårde ei rakett over Japan eller Guam. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Man kan aldri være hundre prosent sikker, men jeg har en anelse om at Kim er bevisst på at dersom han avfyrer noen rakett, rettferdiggjør dette en invasjon. Det eneste Nord Korea fyrer av er propaganda, tror og håper jeg. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Helt utrolig ironisk at utdanningsforbundet klarer å skrive sitt eget navn feil. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Helt utrolig ironisk at utdanningsforbundet klarer å skrive sitt eget navn feil. Skriveregler gjelder ikke i logoer, vet du! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Toge toge toge. Det er masse snø her. Men jeg vet ikke helt hvor "her" er. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Man kan aldri være hundre prosent sikker, men jeg har en anelse om at Kim er bevisst på at dersom han avfyrer noen rakett, rettferdiggjør dette en invasjon. Det eneste Nord Korea fyrer av er propaganda, tror og håper jeg. Problemet, slik jeg har oppfattet det, er at han har en del å bevise. Selv om det er et lukket og autoritært land er det gnisninger internt i toppen også der. Han "må" derfor vise seg sterk og tøff for å kunne holde orden i egne rekker.Et Nord-Korea under Kim Jung-Un er hakket mindre farlig enn et Nord-Korea uten et sentralt styre der forskjellige generaler med potensiel tilgang til kjernefysiske- eller skitne bomber kjemper mot hverandre. Toge toge toge. Det er masse snø her. Men jeg vet ikke helt hvor "her" er. Slå på GPSen. Jeg vil ha de nøyaktige koordinatene. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Skal du løpe etter toget mitt? Jeg er nord for Hamar et sted. Ifølge sida til NSB er jeg på Lysaker da. Lysaker har forandra seg siden sist må jeg si. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Toge toge toge. Det er masse snø her. Men jeg vet ikke helt hvor "her" er. om du sitter på toget er det en slags oversikt der da Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Skal du løpe etter toget mitt? Jeg er nord for Hamar et sted. Ifølge sida til NSB er jeg på Lysaker da. Lysaker har forandra seg siden sist må jeg si. Jeg har mine kontakter innenfor transportnæringen. Får de til å putte en striesekk over hodet ditt og stue deg vekk i et kott til jeg får hentet deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg