cowboy bob Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Skulle ønske man kunne velge hvor visdomstenner vokser ut...jeg mangler et par tenner etter slåsskamper på byn og slikt så hadde vært fett om jeg kunne fylle "hullene" i tannraden med nye tenner fremfor tenner som vokser på dumme plasser der jeg må trekke dem 1 Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 (...) jeg mangler et par tenner etter slåsskamper på byn og slikt så hadde vært fett om jeg kunne fylle "hullene" i tannraden med nye tenner (...) Kan ikke dette la seg ordne hos tannlegen i bytte mot lilla pengesedler? Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Jeg betalte 800kr om jeg ikke husker helt feil, ta forbehold om at jeg gjør akkurat det. Da håper jeg på en lignende sum, takk. Betaler ikke før stingene tas ut om en uke. Men så måtte jeg operere den ut, og det drar vel prisen opp litt kan jeg tenke meg. Nå er jeg bare glad for å være kvitt driten. Har flere, men det er plass nok i kjeften min. Denne måtte ut fordi den var helt uthullet, og det nærmet seg nerven. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Hva koster trekking av en visdomstann omtrentlig? Usikker på om jeg har nok på kontoen. hvakostertannlegen.no Ja, det funker. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Skulle ønske man kunne velge hvor visdomstenner vokser ut...jeg mangler et par tenner etter slåsskamper på byn og slikt så hadde vært fett om jeg kunne fylle "hullene" i tannraden med nye tenner fremfor tenner som vokser på dumme plasser der jeg må trekke dem Som man reder ligger man... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 blir alltid rar i hodet når man sover på ettermiddagen og våkner om kvelden. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Har ikke merket noe med hodet, men når jeg tar en powernap etter jobb får jeg alltid så rar smak i munnen når jeg våkner. Ikke går den bort heller når jeg drikker/spiser heller... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Rohypnol har den effekten. 2 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 powernap? du mener gammalmanns middagslur? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 powernap? du mener gammalmanns middagslur? Hah, ja man kan vel kalle det noe sånt. Ble bare 2 timer søvn i natt og da var det greit å ta meg en time under dyna da jeg kom hjem. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Powernaps er vanligvis under en halvtime da. En skikkelig powernap er på rundt 10-15 minutter. Går du over 30 minutter, våkner du døsig og slik. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 syynes ikke powernaps funker er selkjøtt digg? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Fuckings bullshit på sesjongreierne idag. Jeg faila på hørselstesten med karakter 6, enda jeg har bedre hørsel enn det. Ikke hjalp det på at jeg har vært plaget med høyreøret siden lørdag så det er litt nedsatt der. De andre tingene gikk det OK på, men den testen med alle de spørsmålene og det gikk det grusomt på mattedelen - Noe som trakk ned for ordlikhet og figurlikhet hvor jeg imo gjorde det bra. Så, går jeg jo skole også da. Men jeg fikk på papir at jeg kan kalles inn i 2015, august til tjeneste, men det er ikke satt i stein enda. Har også kontaktet vpn da som sesjonsoffiseren anbefalte og der nevnte jeg at jeg håpet på muligheter og få ting satt i stein, og at om eventuelle andre muligheter kommer tar jeg dem. I det minste ble jeg ikke tjenesteudyktig. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Fuckings bullshit på sesjongreierne idag. Jeg faila på hørselstesten med karakter 6, enda jeg har bedre hørsel enn det. Ikke hjalp det på at jeg har vært plaget med høyreøret siden lørdag så det er litt nedsatt der. De andre tingene gikk det OK på, men den testen med alle de spørsmålene og det gikk det grusomt på mattedelen - Noe som trakk ned for ordlikhet og figurlikhet hvor jeg imo gjorde det bra. Så, går jeg jo skole også da. Men jeg fikk på papir at jeg kan kalles inn i 2015, august til tjeneste, men det er ikke satt i stein enda. Har også kontaktet vpn da som sesjonsoffiseren anbefalte og der nevnte jeg at jeg håpet på muligheter og få ting satt i stein, og at om eventuelle andre muligheter kommer tar jeg dem. I det minste ble jeg ikke tjenesteudyktig. hvaslags tester var det? og hvordan var den teoretiske testen? Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Røkt selkjøtt er fantastisk. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 hvaslags tester var det? og hvordan var den teoretiske testen? tredemølle, helse, teoretiske test er matte, figurlikhet og ordlikhet. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Jeg har bare snuset tre snuser i dag. Gudhjelpes. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Powernaps er vanligvis under en halvtime da. En skikkelig powernap er på rundt 10-15 minutter. Går du over 30 minutter, våkner du døsig og slik. 3 timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg