TMB Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Har vi en slik tråd for musikk også? Hva med å se øverst i musikk-kategorien? >> Lurer du på hva en sang heter? Spør her. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Jeg har lekt med katten. Nå er vi begge slitne. Hun ligger på ryggen på gulvet og sover med klørne ute, jeg slacker foran PC-en med "Murder, She Wrote". Good times. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Vært på jobbintervju i dag. Det er jo positivt at noen faktisk bruker fridagen sin en søndag for å intervjue meg, ivrige må jeg si, siden jeg ble anbefalt til bedriften på fredag. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Grattis! Hvilken jobb får du deg? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Satt ute i sola og spiste is. Yeah I got the summer feeling! Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Grattis! Hvilken jobb får du deg? Den er ikke helt i boks, men det er innenfor det jeg allerede driver med: som en slags sjefsstilling innenfor kundebehandling (man driver med kundebehandling, men på et noe høyere nivå). Vi får se, for lønna som er foreslått er elendig, og jeg gidder ikke å ta hva som helst. Endret 7. april 2013 av yvonne2 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Why don't you have a seat over there? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Sesjon del 2 imorgen. Har jævlig lyst å komme inn, desverre ser jeg jævlig dårlig uten briller eller linser. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Sesjon del 2 imorgen. Har jævlig lyst å komme inn, desverre ser jeg jævlig dårlig uten briller eller linser. Det gjør jeg også, men jeg fikk inkallelse fordet. Du kan gjerne bytte med meg Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 God morgen! Våkna til en nydelig solskinnsdag (Følte for å si noe, så stille her fortiden) Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Faktisk mystisk stille. Lurer på hva som er den LENGSTE tiden der ingen har kommentert i DNF. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Hva koster trekking av en visdomstann omtrentlig? Usikker på om jeg har nok på kontoen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Kommer an på tannlegen og en drøss med andre faktorer, men stort sett alt for mye. Forøvrig har jeg fått i oppdrag å lage "noe bildegreier", finne bilder av ei dame i arkivet vårt og sette sammen til "noe bildegreier" som kan vises frem når hu får en pris. Det var rundt 60 bilder i arkivet, og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med dem. Sjefene mine sitter i møte og ingen vet noe som helst om dette. Og det skal være ferdig så fort som mulig. Fantastisk. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Hva koster trekking av en visdomstann omtrentlig? Usikker på om jeg har nok på kontoen. Jeg betalte 800kr om jeg ikke husker helt feil, ta forbehold om at jeg gjør akkurat det. 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 slepper det problemet heldigvis. Har nokk av plass i munnen min.... har plass til enda en tann bak denn igjen egentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg