Chocolate-Monster Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Det har absolutt ingenting med at han ser utrolig kul ut eller at det var en Heino-æra her på forumet hvor "alle" hadde Heino-avatar. Det var nok før min tid ja, subbet sikkert rundt i sandkassen eller prøvde meg på å sykle. Var før jeg fikk meg PC og endte opp her. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Noen som er god på HTML? TRENGER HJELP ASAP! PM PLEASE!! Hihi. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Det var nok før min tid ja, subbet sikkert rundt i sandkassen eller prøvde meg på å sykle. Var før jeg fikk meg PC og endte opp her. Ja, du er jo ganske ung. Dette var vel 7-8 år siden. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Noen som er god på HTML? TRENGER HJELP ASAP! PM PLEASE!! Du har sikkert fått hjelp, men vil bare at alle skal vite at jeg er god på HTML 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 You know nothing, John Snow. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 DREAM ON! DREAM OOOON! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Sing with me, sing for the year Sing for the laughter, sing for the tear Sing with me, just for today Maybe tomorrow, the good Lord will take you away Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Hihi. Ikke le hjelp meg heller Eller har fårt til nå men er kanskje litt småjjstering. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Hva sa du båten het? småjjstering? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Go on... Stein um stein http://www.youtube.com/watch?v=wNQ5MU1_REA Jeg, og en annen kar her fra diskusjon som jeg ikke husker hvem var, har begge skrevet skoletekster inspirert av den sangen. Jeg skrev faktisk om det på eksamen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Ett innlegg er flyttet til riktig sted. Kommentarer på moderering skal som vanlig ikke tas i tråden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 (endret) Kommentarer på moderering skal som vanlig ikke tas i tråden. Ett innlegg er fjernet. Endret 6. april 2013 av L4r5 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Ett innlegg er fjernet. l4r5, kan du gjøre sånn at ejg kan skifte visningsnavn igjen? pliiiiis Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 l4r5, kan du gjøre sånn at ejg kan skifte visningsnavn igjen? pliiiiis Nei. Men det er ikke fordi jeg er kjip. Det er fordi jeg trenger administratortilgang for å gjøre det. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Det utelukker ikke at du også er kjip da. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Anyhoo.... Har jeg sagt at jeg elsker aluminiumsfolie? I dag blir det helstekt biff med hvitløk og foliebakte grønnsaker. Det står og koser seg i ovnen nå. Det er nettopp det som er så genialt med folie. Maten lager seg selv og du kan gjøre alt annet i mellomtiden. Hva slags grønnsaker pleier folk å putte i folien forresten? Her blei det squash, løk, gulrøtter, potet, brokkoli og paprika. Hadde planer om å hive litt soltørket tomat oppi også, men glemte det helt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Så du veit åssen jeg ser ut? Mente ikke deg da, duuuh! Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Jeg vet at minst en av dere sitter på en sabla god '70s & '80s spilleliste i Spotify og har veldig lyst til å dele. Jeg betaler i plusser og symbolske internetthjerter. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Jeg sitter på noen sabla gode 70- og 80-tallsmusikkspillelister, men ikke for Spotify. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Ett innlegg er flyttet til riktig sted. Har vi en slik tråd for musikk også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg