Datasmurf Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Alt jeg kan av tysk, har jeg lært av å høre på Rammstein og Die Toten Hosen. Jeg har ikke snøring på hva brorparten av det betyr, men det er en annen sak. Var derfor veldig morsomt å prøve og holde en samtale med noen tyske fiskere i fjor sommer. De kunne kun tysk, og jeg kunne ikke tysk, men det gikk da greit. Tror jeg ... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 (endret) ist* Jeg retta det før du svarte. Jeg kan litt slakterhus-tysk også, men det er mer muntlig. Ikke så god skriftlig. Har noen fine regler jeg lærte fra farmora mi en gang i tida. edit: Ikke regler som "lover", men som i uttrykk. Endret 5. april 2013 av L4r5 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Die Ärzte er jo det beste tyske bandet da! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Hver sin smak. Har ikke hatt noe særlig til overs for noe av det jeg har hørt av dem. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Er jo ikke det! Holder til landet mitt. Kommer jo fra Tyskland og har tysk pass osv... jeg svikter ikke landet mitt. Tyskland <333 Drømmelandet jo! Ich bin Einstein. Ich libe dich hahaha. Bare tulla Vet du er dra Tyskland, Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 faen så morosamt, ler meg skakk Jeg vet. Utrolig morsomt ^^ Dette er alt jeg kan av tysk Hehe. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Bück dich. Her snakker vi om erfaring eller? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Hadde tysk på ungdomsskolen, så nå kan jeg en fin blanding av basic turist-tysk og Rammstein-tysk, om det er jeg som er avsender. Vanskelig å strike up conversation når du bare kan fortelle folk hva du heter og hvor du er fra, spørre om veien til sentrum og så avslutte med at de lukter godt og at du vil mure dem inne i veggen. Går mye greiere når jeg kan lese det, men det blir også litt rart om å be folk skrive ned alt de sier. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 (endret) Noen som er god på HTML? TRENGER HJELP ASAP! PM PLEASE!! Endret 5. april 2013 av Lami Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Er det noen her som vet om bra oppskrift på sterk scampicurry? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Die Ärzte er jo det beste tyske bandet da! Nei, det er Can. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Die Prinzen er det beste tyske bandet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Går for Boney M som beste, tyske band, og Ivan Rebroff som beste, tyske artist. Heino kommer på sterk andreplass. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 og at du vil mure dem inne i veggen. Go on... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Jeg synes det var nærme nok. Så du veit åssen jeg ser ut? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Merker har helt anen musikksmak innenfor tyske band ihvertfall. Kanskje det har noe med alderen å gjøre, Heino liker jeg ikke i det hele tatt, hører masse FARD, Bushido og andere rappere + Die Ärzte og Cro osv, men det er mere ungdomssanger kanskje? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Ja, jeg er blitt ganske gammel nå, så da er det ikke rart at jeg liker Heino. Det har absolutt ingenting med at han ser utrolig kul ut eller at det var en Heino-æra her på forumet hvor "alle" hadde Heino-avatar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg