Diskutant Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Tottenham. Superlag! JAAA! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 De er nesten bedre enn Basel. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Trodde jeg var eneste i hele verden som heiet på Spurs. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Trodde jeg var eneste i hele verden som heiet på Spurs. har du aldri sett på tribunen da der sitter det mange og heier 3 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 jeg trodde de bare lurte alle og egentlig bare ville ha billige bortesupporterbilletter jeg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Herregud, cupping i morgen og finale i baristakunst på lørdag. Nerver og promille mikser vakkert her. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Trodde jeg var eneste i hele verden som heiet på Spurs. Da er du ikke i lagtråden særlig ofte Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 jeg heier på molester fc Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Da er du ikke i lagtråden særlig ofte Er aldri i lagtråden. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Jeg liker ikke fotball. Er der noe galt med meg? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Nei, jeg liker ikke så god fotball heller. Bare når Tyskland vinner under EM, WM og ellers som landslag. KONGE LAG!! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Fotball har heller aldri vært noe for meg. Skjønner ikke helt hvorfor Norske folk heier på utenlandske lag Ser til stadighet folk på FB som heier på Liverpool eller Manchester United. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Trodde jeg var eneste i hele verden som heiet på Spurs. Da har du ikke åpna øya dine godt nok, gutt! Vi er i alle fall tre andre her i tråden, kanskje til og med fire. I tillegg vet jeg av to andre på stedet jeg vokste opp. En gutt som var noen år eldre enn meg, og gymlæreren min. Det gjorde at jeg sto i gym på ungdomsskolen. Sånn bortsett fra at jeg heier på diverse fotballag rundt om i verden, synes jeg fortsatt at det å se en kamp er det kjedeligste i verden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Føles det som en fredag for dere? Det føles som en fredag for meg. It's Friday, Friday, gotta get down on friday Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Landssviker Er jo ikke det! Holder til landet mitt. Kommer jo fra Tyskland og har tysk pass osv... jeg svikter ikke landet mitt. Tyskland <333 Drømmelandet jo! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 (endret) Ordnung muss sein! Arbeit macht frei! Mein Hahn ist Tot! *bruke opp store deler av tysk-kunskapene sine* Endret 5. april 2013 av L4r5 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 ist* WTF, google translate oversetter Hahn til kuk. Enda et bevis på at den ikke er til å stole på. (Kan tysk, men kjeda meg litt så starta google "Hahn" av en eller anen grunn. Jeg har jo så mye å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg