Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skremmende mange som har svart riktig på bildekonkurransen min. La den ut for 30-ish timer siden, og har allerede fått flere korrekte svar enn jeg har fått svar generelt siden januar. o_O

Nordmenn er alt for opptatt av fotball.

Forsker.

Kan du linke til denne konkuransen?

Forsker høres....utrolig spennende ut.. Har du noe som passer for en passe lat tulling, som er over snittet interisert i elektronikk?

Lenke til kommentar

Kan du linke til denne konkuransen?

Forsker høres....utrolig spennende ut.. Har du noe som passer for en passe lat tulling, som er over snittet interisert i elektronikk?

Jeg kan, men jeg lurer på om det blir skamløs selvpromotering.

Næsj, egentlig ikke. Jeg drømte om å forske på sol og varmes effekter på en bleikfeit nerdekropp og tenkte å stikke til en eller annen øy i Mikronesia hvor jeg kunne få nett, strøm og dusj, og leid en bungalow på stranden til en billig penge.

Lenke til kommentar

Jeg kan, men jeg lurer på om det blir skamløs selvpromotering.

Næsj, egentlig ikke. Jeg drømte om å forske på sol og varmes effekter på en bleikfeit nerdekropp og tenkte å stikke til en eller annen øy i Mikronesia hvor jeg kunne få nett, strøm og dusj, og leid en bungalow på stranden til en billig penge.

Det hørtes gøy ut haha. Alltid hatt lyst til å bo på en øde øy :p

Noen som vet hvor en kan få et stort og variert utvalg av posters? Helst billige også. Har sett på allposters.no, men det er ikke så utrolig mye bra der av det jeg har sett. Eller, det bra kosta gjerne rundt 400 kroner.. Noen innspill her?

Lenke til kommentar

Det hørtes gøy ut haha. Alltid hatt lyst til å bo på en øde øy :p

Noen som vet hvor en kan få et stort og variert utvalg av posters? Helst billige også. Har sett på allposters.no, men det er ikke så utrolig mye bra der av det jeg har sett. Eller, det bra kosta gjerne rundt 400 kroner.. Noen innspill her?

LP plater har ofte posters

Lenke til kommentar

Vel, om du har en sveivegramofon, kanskje ... Mens de av oss som faktisk har platespiller, vel, vi er avhengige av strøm.

egentlig ikke, du kan snurre platen rundt med fingeren og lytte til nåla.

ville forresten aldri prøvd en av platene mine i en grramofon, de dreper dagens plater.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...