Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forsover meg alltid de dagene mama har fri så ho kan da kjøre meg så jeg akuratt rekker skolen.

Det er alltid dagens sjokk når man ser klokka og chillern litt så plutselig spretter opp og sier Fuck jeg har jo skole!

Den følelsen er fæl. En våkner. Det er gjerne godt med lys. Og fugler som kvitrer utenfor. Du føler deg godt våken, og det kunne like så godt vært lørdag morgen. Så sitter man der og glor. Etter litt, ser man på klokka, og får sjokk. Ikke noe som bør gjøres hver dag akkurat.

Lenke til kommentar

Føles det som en fredag for dere? Det føles som en fredag for meg.

Nei, det føles som onsdag. Litt tirsdag, men mest onsdag. Sånn "omg, så lenge til helg" og "god tid til å babysikre leiligheten før fredag".
Lenke til kommentar

Det føles i grunn som mandag morgen 30 minutter før jeg begynner på jobb og jeg så vidt har kommet meg ut av senga.

Eventuelt som en eksamensdag uten at jeg har lest noe som helst og har total panikkangst, uten at jeg helt vet hvorfor siden jeg ikke går på skolen, ikke har noen planer om å ha noen som helst form for eksamen noe mer, og ikke har dårlig tid.

Lenke til kommentar

Vel, da hadde det vært mulig å si ifra, blir tungvint å gå ut av huset for opp en trapp for å be noen dempe musikk

Skaff deg nr til vedkommende og be h*n om å skru ned volumet?

Det pleide naboene mine å gjøre.

Hva jobber du som, datasmurf?

Værmelder og musikkskribent i lokalavisa. I tillegg til at jeg gjør alt som er teknisk, som å laste opp film til YouTube, print screene ting og lime det inn i paint osv, og er med journalistene ut og leker VJ. Redigerer også rælet i Premiere etterpå.

Lenke til kommentar
Værmelder og musikkskribent i lokalavisa. I tillegg til at jeg gjør alt som er teknisk, som å laste opp film til YouTube, print screene ting og lime det inn i paint osv, og er med journalistene ut og leker VJ. Redigerer også rælet i Premiere etterpå.

Hørtes i hvertfall mye mer spennende enn hva jeg driver med. Dagene framover består vel av mange tentamener, og en haug med prøver og framføringer. Ser veldig fram til den dagen jeg skal ordentlig ut i arbeidslivet.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...