TheKims Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Helt forjævlig å våkne og være lys våken 10 på 6. Andre dagen på rad dette. :| Enda værre å våkne kl 7 på kvelden. Blir vel natti natt på meg snart. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Det kan jeg alt om, uansett når man våkner er det forjævlig spør du meg. Uavhengig av om man har sovet for lite, akkurat passe eller alt for mye. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Forsov meg jeg og, dvs. jeg klarte å slumre helt til halv 7. Når man starter på jobb 7, er ikke det helt greit. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Forsover meg alltid de dagene mama har fri så ho kan da kjøre meg så jeg akuratt rekker skolen. Det er alltid dagens sjokk når man ser klokka og chillern litt så plutselig spretter opp og sier Fuck jeg har jo skole! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Irriterende. Jeg sov 9 timer i natt, en time mer enn hva jeg trenger, og nå, 4 timer og 20 minutter etter at jeg våknet, er jeg stuptrett. Holder på å sovne over stauren. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Våken, motivert, engasjert og konsentrert. Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight ... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Nice har alltid hatt lyst på en internettvenn Var ikke meg, hadde bare lyst til å si at det var meg. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Da har jeg opprettet blogg, av mangel på fornuftige ting å gjærra. Topplisten neste! Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Absolutt ingenting per nå, nettopp opprettet. Men blir vel trening samt litt foto, og andre ting som måtte falle meg inn. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Sovet tre timer før en idiot spille housemusikk kl 9 om morgenen og jeg har en 6 timers togtur foran meg hvor jeg hadde planer om å programmere et par features [/rant] Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Hadde vi bodd sammen, er oddsen stor for at jeg kunne vært den idioten. Ca klokken 9 om morgenen tenker jeg meg aldri om det er andre folk i huset når jeg setter på musikk. Spesielt ikke hvis det er Daft Punk, Justice eller lignende French House. <3 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Da kan du la være å blogge. Hvorfor det? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Hvorfor det? Fordi det går 144 på dusinet av generiske blogger. Spesialiser den litt hvertfall. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Fordi det går 144 på dusinet av generiske blogger. Spesialiser den litt hvertfall. Joda, ser den. Blir nok en døgnflue uansett, utrolig hva jeg finner på når jeg kjeder meg. Bare fremtiden vil vise. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Vel, da hadde det vært mulig å si ifra, blir tungvint å gå ut av huset for opp en trapp for å be noen dempe musikk Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Var ikke meg, hadde bare lyst til å si at det var meg. Hmm...mysteriet forblir uløst nesten som på en tvserie eller hva :p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg