Filmvenn Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Spennende prosjekt, håper alt går som dere ønsker det. Vet en hel del om starte opp noe fra starten selv som har vokst seg til noe med et par ting selv. Så det er positivt at andre også opplever det. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Må si jeg blir GANSKE paranoid når jeg får e-post fra facebook nesten hver dag om folk som prøver å resette passordet mitt på facebook. Har heldigvis forskjellige passord på e-post og facebook, har på sikker nettsurf, har på sms godkjenning +++. Passordene er også forholdsvis vanskelige. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 jippi kickstartern har klart det da er jeg ikke jobbløs hele neste år ihvertfall gratulerer! Det er vel fortjent, at disse fremmede ga deg penger fordi de hadde tro på deg. om jeg hadde hatt penger selv kunne jeg godt ha hengt meg på og pledget noe jeg og, men den gang ei. Det var en av de få stedene jeg ikke hang på ungdomskolen/Videregående. du var vel strengt talt altfor gammal for det. Jeg og til en viss grad, men jeg ville dele baner fra det der spillet der man kjørte en sykkel elns. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 gratulerer! Det er vel fortjent, at disse fremmede ga deg penger fordi de hadde tro på deg. om jeg hadde hatt penger selv kunne jeg godt ha hengt meg på og pledget noe jeg og, men den gang ei. du var vel strengt talt altfor gammal for det. Jeg og til en viss grad, men jeg ville dele baner fra det der spillet der man kjørte en sykkel elns. Elastomania eller noe sånt? Haha, jeg er ikke så gammel så jeg husker det godt. Jeg er bare 23 akkurat nå. Tror jeg var 13-14 år første gang jeg registrerte meg på Freakforum. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 takker Hvem er du, egentlig? Getting real tired of your shit, MASTER BORK 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Hvem er du, egentlig? Getting real tired of your shit, MASTER BORK bork laser Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Hvem er du, egentlig? Getting real tired of your shit, MASTER BORK Newb: Fra - Til - Dato Tsjuden - Bork Laser - 4. jan. 2013, 14:30 olehh - Tsjuden - 7. mars 2011, 19:06 sitter-opp-ned - olehh - 10. aug. 2009, 12:17 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Elastomania eller noe sånt? Haha, jeg er ikke så gammel så jeg husker det godt. Jeg er bare 23 akkurat nå. Tror jeg var 13-14 år første gang jeg registrerte meg på Freakforum. Heh. Kid. Ikke for det, jeg var 17, ble 18 noen måneder senere. Er det forøvrig fortsatt et community for baneutvikling til Across og Across 2 (aka Elma)? Husker jeg var med på det en del på slutten av 90-tallet og starten av 00-tallet. Siden gikk det over til å bare spille banene. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Newb: vil skifte navn igjen, men får ikke lov :/ Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Husker navnet Tsjuden, men sammenligner ikke navnet med tilbakestående unge på lik linje som jeg gjør med navnet Bork Laser. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Husker navnet Tsjuden, men sammenligner ikke navnet med tilbakestående unge på lik linje som jeg gjør med navnet Bork Laser. Vel, det kan du gjøre. Det er samme fyren. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 hva med bildet mitt da? det er litt kult da Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 hva med bildet mitt da? det er litt kult da Nei. 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 fikk noen andrew jackson jihad klistremerker, vet ikke helt hvor jeg skal klistre dem. Kunne klistra dem til kofferten min så jeg kjenner den igjen på flyplassen, var ikke så lett å kjenne den igjen sist gang. Men det står jihad på det da, så kanskje det ikke er så lurt.b blæøælø kjeder meg litt, prøve i morgen Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Noen få av brukerne tråden ville vært bedre uten: 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg