L4r5 Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Drukket mye eldre enn det. Kan miste litt smak om den har stått i sola hele tida da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Eh hæ? Leste du det jeg skrev Sjur? Jeg vil jo at de pårørende skal gå bestemme helt fritt, så det vil gi ikke bli noen situasjon der de trenger å gi faen i mine ønsker. Jeg antar at de vil ha meg kremert og få en fin gravplass. Hvorfor kremert? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 For da kan hu bli presset sammen til en diamant vi skal putte i intimpiercing på deg. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Heisann, husker da jeg var mindre så var jeg medlem av 1001spill sitt forum. Noen som vet hva som har skjedd med det? finner det ikke lenger.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 (endret) Det sugde for hardt så det ble til et sort hull. Endret 2. april 2013 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 er 1 år gammel cola trygt? Nei. Huset ditt kommer til å ta fyr, du kommer til å bli psykotisk og naboen kommer til å drepe deg og hele familien din Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) er ikke i huset mitt, er en sketchy brusautomat jeg vet om med 1 år gammel brus. Endret 3. april 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) Vel, om Fluxoda som gikk ut på dato for 7 år siden var trygt å drikke for 2 år siden, så vil jeg anta at en ett år gammel cola er grei å drikke også. Den eldste colaen jeg har drukket, var dessverre bare 10 måneder, og selv om den ikke smakte noe som helst, gikk den ned uten å gi meg noen varige men. e: Banale skrivefeil. Endret 3. april 2013 av Datasmurf Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Første skoledag igjen! Yeah,.... sitter her og skjønner ingenting av hva læreren sier... Lenke til kommentar
Yuruf JapJap Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Vel, om Fluxoda som gikk ut på dato for 7 år siden var trygt å drikke for 2 år siden, så vil jeg anta at en ett år gammel cola er grei å drikke også. Det gamleste colaen jeg har drukket, var dessverre bare 10 måneder, og selv om den ikke smakte noe som helst, gikk den ned uten å gi meg noen varige men. Gamleste? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Sorry, var trett. Mente så klart eldste. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Heisann, husker da jeg var mindre så var jeg medlem av 1001spill sitt forum. Noen som vet hva som har skjedd med det? finner det ikke lenger.. det var på det forumet jeg ble venner med pokey Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Det var en av de få stedene jeg ikke hang på ungdomskolen/Videregående. Ble mint på Norbits i dag også, en side jeg aldri kommer til å bruke mer eller har lysten å være på. Var også veldig aktiv på Freakforum, men synes stedet begynte å bli så sært for sånn 5 år tilbake så slutta helt. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Var også veldig aktiv på Freakforum, men synes stedet begynte å bli så sært for sånn 5 år tilbake så slutta helt. Freakforum er bra sted å henge på, når det kommer til rusrapporter etc. Men har aldri orket å registrere meg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Jeg har vært registrert der nesten like lenge som her, både for rus, pyro og det å hacke colaautomater, samt brekke opp hengelåser, og så har de hatt ganske gode tråder om UE, og jeg er en sucker for UE. <3 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 jippi kickstartern har klart det da er jeg ikke jobbløs hele neste år ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg