Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Eh hæ? Leste du det jeg skrev Sjur? Jeg vil jo at de pårørende skal gå bestemme helt fritt, så det vil gi ikke bli noen situasjon der de trenger å gi faen i mine ønsker. Jeg antar at de vil ha meg kremert og få en fin gravplass.

Hvorfor kremert?
Lenke til kommentar

er 1 år gammel cola trygt?

Nei. Huset ditt kommer til å ta fyr, du kommer til å bli psykotisk og naboen kommer til å drepe deg og hele familien din
Lenke til kommentar

Vel, om Fluxoda som gikk ut på dato for 7 år siden var trygt å drikke for 2 år siden, så vil jeg anta at en ett år gammel cola er grei å drikke også. Den eldste colaen jeg har drukket, var dessverre bare 10 måneder, og selv om den ikke smakte noe som helst, gikk den ned uten å gi meg noen varige men.

e: Banale skrivefeil.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Vel, om Fluxoda som gikk ut på dato for 7 år siden var trygt å drikke for 2 år siden, så vil jeg anta at en ett år gammel cola er grei å drikke også. Det gamleste colaen jeg har drukket, var dessverre bare 10 måneder, og selv om den ikke smakte noe som helst, gikk den ned uten å gi meg noen varige men.

Gamleste?

Lenke til kommentar

Det var en av de få stedene jeg ikke hang på ungdomskolen/Videregående.

Ble mint på Norbits i dag også, en side jeg aldri kommer til å bruke mer eller har lysten å være på. Var også veldig aktiv på Freakforum, men synes stedet begynte å bli så sært for sånn 5 år tilbake så slutta helt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...