Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fuck that, alle de jeg liker dør og jeg blir han gærne oldingen som bor alene.

Jeg vil heller dø tidlig enn å leve evig / være evig yngre voksen.

Min backup-plan er å kjenne noen med fly og pilotlappen når jeg går i vei, og bli kremert og la asken spres over Stavanger. Helst uten at noen finner ut av det, siden det ikke akkurat er lov.

Lenke til kommentar

Jeg vil bli begravd til sjøs. Alle tenker liksom at cowboy bob, han overrasker ingen. Men så wham, begravelse til sjøs. Og tenk hvor kjekt det hadde vært, alle drar ut på en svær båt på tur, spiser god mat slik som man pleier i begravelser, bare at det er til sjøs. Akkurat sånn som faren til Ross og Monica.

Ellers så så jeg nettopp Beyond Thunderdome og fy faen Mad Max 1 og 2 var så enormt mye bedre, virket som om de prøvde å lage en helt annen type film.

Lenke til kommentar

Jeg driter i hvordan jeg blir begravd, kommer til å være død uansett (forhåpentligvis). Viktigere at de pårørende føler det er riktig. Er jo for deres skyld.

I så fall, hvis du ender opp med å ønske at du får et anonymt gravsted uten noe navn på gravsteinen e.l., vil du heller at dine pårørende respekterer det, eller at de gir faen i dine ønsker og får en plass å gå til for å si hvor mye de savner deg / skrike ut hvor mye de hater deg?

Lenke til kommentar

I så fall, hvis du ender opp med å ønske at du får et anonymt gravsted uten noe navn på gravsteinen e.l., vil du heller at dine pårørende respekterer det, eller at de gir faen i dine ønsker og får en plass å gå til for å si hvor mye de savner deg / skrike ut hvor mye de hater deg?

Eh hæ? Leste du det jeg skrev Sjur? Jeg vil jo at de pårørende skal gå bestemme helt fritt, så det vil gi ikke bli noen situasjon der de trenger å gi faen i mine ønsker. Jeg antar at de vil ha meg kremert og få en fin gravplass.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...