Need44speed Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Om du velger bisettelse, kan du nok velge å bli begraves hvor som helst. vet ikke hva det vil si, men betyr det at tibetan sky burial er lov i Norge? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Fuck that, alle de jeg liker dør og jeg blir han gærne oldingen som bor alene. Jeg vil heller dø tidlig enn å leve evig / være evig yngre voksen. Min backup-plan er å kjenne noen med fly og pilotlappen når jeg går i vei, og bli kremert og la asken spres over Stavanger. Helst uten at noen finner ut av det, siden det ikke akkurat er lov. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Jeg vil bli begravd til sjøs. Alle tenker liksom at cowboy bob, han overrasker ingen. Men så wham, begravelse til sjøs. Og tenk hvor kjekt det hadde vært, alle drar ut på en svær båt på tur, spiser god mat slik som man pleier i begravelser, bare at det er til sjøs. Akkurat sånn som faren til Ross og Monica. Ellers så så jeg nettopp Beyond Thunderdome og fy faen Mad Max 1 og 2 var så enormt mye bedre, virket som om de prøvde å lage en helt annen type film. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 (endret) NIGGGAAA PLEASE, Siste Ordet er SO1 til SO6, ferdig snakka Det kan så være, men det jeg sa er vel strengt talt ikke feil med tanke på det opprinnelige spørsmålet. Navnet gir jeg som "middels-veteran" blanke i. Endret 2. april 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Jeg driter i hvordan jeg blir begravd, kommer til å være død uansett (forhåpentligvis). Viktigere at de pårørende føler det er riktig. Er jo for deres skyld. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Nå var du kjedelig. Hva med en Elvis begravelse slik som i nyeste episode av New Girl!! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 (endret) new girl er kjiipt as faen, er tom for cock sauce til hamburgere og jeg har sett ferdig dag sesong 1 Endret 2. april 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 faen, er tom for cock sauce til hamburgere og jeg har sett ferdig dag sesong 1 Jeg kan muligens trylle frem litt saus til deg.*host hark kremt* Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 (endret) nei takk mente sånn chili saus sshsarahia ellerno Endret 2. april 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 vil ikke bli begravd på noen kirkegård, koster jo masse for at en død kropp ligger der, og vil heller bli kremert og strødd utover en plass jeg liker. Den pilotbackupp planen likte jeg! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 SPOILER! Synes ikke det var mye til spoiler azz og du har dårlig smak Bork Laser Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Jeg driter i hvordan jeg blir begravd, kommer til å være død uansett (forhåpentligvis). Viktigere at de pårørende føler det er riktig. Er jo for deres skyld. I så fall, hvis du ender opp med å ønske at du får et anonymt gravsted uten noe navn på gravsteinen e.l., vil du heller at dine pårørende respekterer det, eller at de gir faen i dine ønsker og får en plass å gå til for å si hvor mye de savner deg / skrike ut hvor mye de hater deg? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Jeg vil ha et svært marmortempel med et utvalg av mine mest udødelige ord hugget inn.og en evigbrennende flamme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Som f.eks "jeg holdt på å si..."? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 (endret) "As I was saying"eller "to quote a friend of mine." "I came, I saw, I banned" Endret 2. april 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 I så fall, hvis du ender opp med å ønske at du får et anonymt gravsted uten noe navn på gravsteinen e.l., vil du heller at dine pårørende respekterer det, eller at de gir faen i dine ønsker og får en plass å gå til for å si hvor mye de savner deg / skrike ut hvor mye de hater deg? Eh hæ? Leste du det jeg skrev Sjur? Jeg vil jo at de pårørende skal gå bestemme helt fritt, så det vil gi ikke bli noen situasjon der de trenger å gi faen i mine ønsker. Jeg antar at de vil ha meg kremert og få en fin gravplass. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Som f.eks "jeg holdt på å si..."? Nei, mer som "Bit puta kjerring! I kveld går den inn tørr!" Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 er 1 år gammel cola trygt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg