Notelitten Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 24,5k igjen på skatten. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Jeg blir nesten deprimert av at alle får så mye penger igjen på skatten. Jeg får ingenting. Mest fordi jeg ikke har betalt inn noenting, men fremdeles. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Det gjør vondt å holde seg våken når man ikke har sovet i natt. Jeg må bare klare meg gjennom en forelesning, handletur og middag, så kan jeg endelig sove. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Har du peiling på tegnserier? Flaska opp på Fantomet, Donald, X9, Punisher, Sandman og Preacher.. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Preacher & Sandman er gode greier Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Jeg fikk 15 "k" igjen på skatte. Men det betyr ikke at jeg går rundt å skrive facebook-statuser som de facebokk vennene mine som skriker ut for selv 4000 igjen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Må betale jeg Blir nok å gå til skattekontoret i morgen og øke forventet inntekt.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Det morsomste med skatteoppgjøret er de som nærmest tror dette er et slags lotteri og bare "wow, 25k igjen på skatten! Sprøtt!" Har endelig greid å komme meg over på den rette siden. Første gang på fire år at jeg ikke må betale smell i år. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Men det betyr ikke at jeg går rundt å skrive facebook-statuser som de facebokk vennene mine som skriker ut for selv 4000 igjen. Ey, kjempefornøyd med 4000 jeg. Wehey. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 (endret) Jeg har aldri måttet betale skatt fordi jeg ikke har hatt en jobb siden jobbuken på ungdomsskolen (der de for øvrig var kjempefornøyd og ga meg en kul bok som gave etterpå og alt mulig) så kan noen forklare dette med skatteoppgjøret for meg, er det sånn som det virker at folk som får penger igjen bare er folk som ikke har gjort regnskapet sitt skikkelig og betalt for mye fordi de ikke forstår matematikk eller er det noe annet? Endret 2. april 2013 av cowboy bob 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Jeg har aldri måttet betale skatt fordi jeg ikke har hatt en jobb siden jobbuken på ungdomsskolen (der de for øvrig var kjempefornøyd og ga meg en kul bok som gave etterpå og alt mulig) så kan noen forklare dette med skatteoppgjøret for meg, er det sånn som det virker at folk som får penger igjen bare er folk som ikke har gjort regnskapet sitt skikkelig og betalt for mye fordi de ikke forstår matematikk eller er det noe annet? Av og til kan det være vanskelig å vite ca. hvor mye man vil tjene det året, og da blir det jo feil i regnskapet. Noen betaler også litt for mye med vilje. Man går jo glipp av litt renter på den måten, men mange synes det veier opp å få mye penger på en gang, i stedet for litt mer hver måned. Trenger ikke være fordi man ikke forstår enkel matte. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Jeg skjønner meg ikke på de som har tabelltrekk og som får baksmell. Da skal jo skatten øke hvis du plutselig tjener mye mer, f. eks. ved mye overtid. Hva har jeg oversett her? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Av og til kan det være vanskelig å vite ca. hvor mye man vil tjene det året, og da blir det jo feil i regnskapet. Noen betaler også litt for mye med vilje. Man går jo glipp av litt renter på den måten, men mange synes det veier opp å få mye penger på en gang, i stedet for litt mer hver måned. Trenger ikke være fordi man ikke forstår enkel matte. Oki takk Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Jeg fikk 15 "k" igjen på skatte. Men det betyr ikke at jeg går rundt å skrive facebook-statuser som de facebokk vennene mine som skriker ut for selv 4000 igjen. Jeg vet ikke hvor gamle vennene dine er eller hvor lenge de har vært i arbeidslivet, men 4000 tilbake er jo ikke så verst hvis man er student og knapt klarer å skrape sammen 100000 i løpet av året. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Hørtes veldig snobbete ut av meg akkurat der ja, men jeg mener det å skrive summen og brife med det. Jeg forstår ikke den greia med at folk skal skrike ut akkurat hvor mye de får igjen på skatten. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Visste at jeg kom til å få tilbake på skatten, men var noen lapper mer enn forventet. Skattepengene skal rett på feriekontoen. Woho! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 griseflaks med skolefri i dag, hadde DAG maraton til klokka 3.30 ellernoe i natt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 (endret) Fikk plutselig lyst til å lære meg latin... Uxor, vade foras aut moribus utere nostris:non sum ego nec Curius nec Numa nec Tatius. Me jucunda juvant tractae per pocula noctes: tu properas pota surgere tristis aqua. Tu tenebris gaudes: me ludere teste lucerna et juvat admissa rumpere luce latus. Fascia te tunicaeque obscuraque pallia celant: at mihi nulla satis nuda puella jacet. basia me capiunt blandas imitata columbas: tu mihi das aviae qualia mane soles. Nec motu dignaris opus nec voce juvare nec digitis, tamquam tura merumque pares: masturbabantur Phrygii post ostia servi, Hectoreo quotiens sederat uxor equo, et quamvis Ithaco stertente pudica solebat illic Penelope semper habere manum. Pedicare negas: dabat hoc Cornelia Graccho, Julia Pompeio, Porcia, Brute, tibi; dulcia Dardanio nondum miscente ministro pocula Juno fuit pro Ganymede Jovi. Si te delectat gravitas, Lucretia toto sis licet usque die: Laida nocte volo. Either get out of my house or conform to my tastes, woman.I'm no strait-laced old Roman. I like prolonging the nights agreeably with wine; you, after one glass of water, Rise and retire with an air of hauteur. You prefer darkness; I enjoy fucking With a witness - a lamp shining or the dawn breaking You wear long nightgowns, tunics, thick woolen stuff, Whereas I think no woman on her back can ever be naked enough. I love girls who kiss like doves and hang round my neck; You give me the sort of peck Due to your grandmother as a morning salute. In bed, you're motionless, mute - Not a wriggle, not a giggle - As solemn as a priestess at a shrine Proffering incense and pure wine Yet every time Andromache went for a ride In Hector's room, the household slaves would jack off outside; Even modest Penelope, when Ulysses snored, Kept her hand on the prick of her lord. You refuse to be fucked up the ass, but it's a fact That Gracchus', Pompey's, and Brutus' wives got into that act, That before Ganymede mixed Jupiter his tasty bowl, Juno filled the dear boy's role. If you want to be prudish, well, all right, Be a Lucretia by day, but I need a Lais at night. Endret 9. april 2013 av Slimda Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 (endret) Fikk plutselig lyst til å lære meg latinsk... Jeg har en første lekse for deg Latin. Endret 2. april 2013 av HedvigR 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg