KatrinaS Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Haha, nei det er sant. Nå er klokka 00:00. Ingen flere aprilsnarr for i år Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Etter hva jeg har skjønt finnes det en diskusjon.no-kanal på irc? Selvom jeg ikke har funnet den... Noen av dere som bruker denne? Har lyst til å chatte public, har ikke gjort det siden... Lenge siden den er på efnet. er ikke så veldig mye liv der egentlig, bare masse folk som lurker og av og til snakker kattungen, bundy og en jeg ikke husker navnet på akkurat nå Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Var tydeligvis ikke e-bruker i Altinn, så jeg måtte vente helt til idag (2.april) for å sjekke skatteoppgjør. Ble som jeg trodde - litt penger til meg. Får igjen 2400. Ikke mye, men det er jo kjekt for det :-) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 den er på efnet. er ikke så veldig mye liv der egentlig, bare masse folk som lurker og av og til snakker kattungen, bundy og en jeg ikke husker navnet på akkurat nå Det er vel to. En hvor de som er old school henger, og den "nye" som poppa opp for noen år siden. Jeg holder meg i grunn unna begge. Sistnevnte fordi den for passé, førstnevnte for risikoen å støte på gamle folk jeg aldri kom overens med. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 frekt at den gamle ikke ble nevnt da pokey spurte om en slik kanal for noen år siden ellers så kan jeg melde at jeg så Mad Max 2 i dag. Kjekk film, skjønner ikke hvorfor ingen har anbefalt Mad Max til meg ved tidligere anledninger Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Finnes det en oversikt over nettleverandører, og deres forskjellige tilbud? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Finnes det en oversikt over nettleverandører, og deres forskjellige tilbud? http://www.telepriser.no/portal/page/portal/telepriser/forsiden/bredband?calcType=NETT_BREDBAND&type=get_calc_xml&antRader=20&betalingsform=&dekningFylke=0&hastighet1=2048-6512&hastighet2=2048-6512&hastighet3=2048-6512&linjeleie=NEI&forbruk=medium Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Var tydeligvis ikke e-bruker i Altinn, så jeg måtte vente helt til idag (2.april) for å sjekke skatteoppgjør. Ble som jeg trodde - litt penger til meg. Får igjen 2400. Ikke mye, men det er jo kjekt for det :-) Vet du om man må levere selvangivelsen? Eller blir den automatisk levert hvis man ikke skal endre på den? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 frekt at den gamle ikke ble nevnt da pokey spurte om en slik kanal for noen år siden ellers så kan jeg melde at jeg så Mad Max 2 i dag. Kjekk film, skjønner ikke hvorfor ingen har anbefalt Mad Max til meg ved tidligere anledninger Hvis det var den tråden da #diskusjon.no ble opprettet, så ble det vel nevnt et par-tre ganger, men nye folk begynte etter hvert å henge i den nye kanalen, sammen med et par av oldingene fra den gamle, og slik lever den nå i dag. Jeg holder meg stort sett unna. Innom en gang i året eller så. Ikke så stor fan av EFnet. Mad Max-filmene er fantastiske. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Jeg bestemte meg faktisk for å se Mad Max pga folk på SA referer til de konstant, spesielt i Wasteland 2 tråden. Tror kanskje jeg ser nummer 3 i morgen, gikk fint å vente litt etter eneren men om treeren er like god som toeren så ser jeg ingen vits i å vente. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Var en erkeamerikansk straight-to-dvd grøsser med masse blod, gørr og middelmådig skuespill/effekter som ikke akkurat prøvde og vinne oskar, de som ser underholdningsverdien i sånt vil like den. Den skal jeg se Lenke til kommentar
notsohard4get Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Hvorfor bruker egentlig folk denne tråden? Hvorfor ikke heller bruke chatten som en forumkafè? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Hvor finner man chatten? Link? Lenke til kommentar
notsohard4get Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 (endret) IRC: #diskusjon.no på EFNet http://www.efnet.org/ skriv inn #diskusjon.no på channel (kanskje obvious men) Endret 1. april 2013 av fuglecassa Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Er det noe spennende som skjer der inne da? Lenke til kommentar
notsohard4get Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Vi sitter å chatter og koser oss Såe omtrent like mye spennende som her Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Vet du om man må levere selvangivelsen? Eller blir den automatisk levert hvis man ikke skal endre på den? Det står vel at man ikke trenger levere den om man ikke skal gjøre endringer. Samtidig var det en stor knapp med "Lever uten endringer" - så jeg trykka på den. Men virker jo ikke som det er nødvendig. 1 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Herregud jeg er trøtt. Jobb om 2,5t.. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Lurer på hva jeg hadde gjort uten kaffe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg