Crumpler Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Jeg hørte nettopp på Radio 1 Norge at det er funnet mengder av rumensk hundekjøtt i wienerpølsene her til lands.. Kan jeg tro på noe slikt idag? Det hørtes jo ganske troverdig ut, og det var en del av nyhetsinnslaget. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Jeg hørte nettopp på Radio 1 Norge at det er funnet mengder av rumensk hundekjøtt i wienerpølsene her til lands.. Kan jeg tro på noe slikt idag? Det hørtes jo ganske troverdig ut, og det var en del av nyhetsinnslaget. Overasker meg ikke. Snart dukker nok rumenere opp i løsvekt i kjøledisken. Lenke til kommentar
notsohard4get Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Husk hvilken dato det er idag folkens Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Den nyeste Hansel and Gretel filmen var faktisk helt grei. Årets aprilspøk det der. 2 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Husk hvilken dato det er idag folkens Jeg vet om det. Selv om det han over skrev her ikke er sant, så hadde det ikke overasket meg om det var det. God 1. april Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Begynner å bli en stund siden jeg har sett en skikkelig bra film. se election 1 og 2 Jeg vet om det. Selv om det han over skrev her ikke er sant, så hadde det ikke overasket meg om det var det. God 1. april det er rasistisk ovenfor rumenere hahaha skjønner du vitsen. det er en snarr. rumenere er jo ikke en egen rase man kan ikke være rasistisk ovenfor dem hahaha skjønner du Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 se election 1 og 2 det er rasistisk ovenfor rumenere hahaha skjønner du vitsen. det er en snarr. rumenere er jo ikke en egen rase man kan ikke være rasistisk ovenfor dem hahaha skjønner du Utrolig morsomt. Skjønner egentlig ikke helt, men haha. Er ikke helt tilstede i dag tror jeg Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Alle kjenner alle her eller? Mja. Men jeg møtte Espen via forumet, i irc-kanalen som ble brukt mellom SO stengte og DNFK åpnet, så de som har vært her en stund fikk det nok med seg. Om du ser på side 4332 her inne ser du hvordan vi offentligjorde at vi var ett par. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Jeg vet ikke hva som er mest overraskende; At du vet hvilken side det er, eller at dette er dokumentert i den største forumtråden. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Det kan være en fin blanding Noen som har forslag til et nytt navn? Synes at everygamegamer er litt overdrevent... Lagde jo brukeren tross alt for 2 år siden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Jeg vet ikke hva som er mest overraskende; At du vet hvilken side det er, eller at dette er dokumentert i den største forumtråden. Jeg finner ikke noe av det spesielt overraskende. Den nyeste Hansel and Gretel filmen var faktisk helt grei. Ja, jeg ser frem til å se den. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Jeg vet ikke hva som er mest overraskende; At du vet hvilken side det er, eller at dette er dokumentert i den største forumtråden. Selvfølgelig vet jeg hvilken side det er, det var planlagt inngravering i gifteringene. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Det var jo i grunn litt søtt. ^^ https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=877073&st=86620 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Ja, jeg ser frem til å se den. Mente altså den amerikanske b-filmen som nettopp kom ut, har ikke sett hansel and gretel: witch hunters enda. Var en erkeamerikansk straight-to-dvd grøsser med masse blod, gørr og middelmådig skuespill/effekter som ikke akkurat prøvde og vinne oskar, de som ser underholdningsverdien i sånt vil like den. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Kobla opp stikkontakter og lagt kabel i stua i dag. Faenmeg kreft i fingerne nå jo.... Men ble godt fornøyd. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Mente altså den amerikanske b-filmen som nettopp kom ut, har ikke sett hansel and gretel: witch hunters enda. Var en erkeamerikansk straight-to-dvd grøsser med masse blod, gørr og middelmådig skuespill/effekter som ikke akkurat prøvde og vinne oskar, de som ser underholdningsverdien i sånt vil like den. Ah, ikke hørt om, men høres jo absolutt ut som en film jeg vil like. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Mja. Men jeg møtte Espen via forumet, i irc-kanalen som ble brukt mellom SO stengte og DNFK åpnet, så de som har vært her en stund fikk det nok med seg. Om du ser på side 4332 her inne ser du hvordan vi offentligjorde at vi var ett par. Fant siden, utrolig du husker. Var jo with style det da Oii, søtt!! *_* You had plans I see.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Jeg så meg selv på den siden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg