Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Har en kode til spillet selv. Men jeg har ikke lyst til å løse det inn. Hvis noen er interisert i å bytte det mot noe annet, er det bare å kontakte meg på pm :)

Edit: Fikk det med 7970-kortet sammen med crysis hvis noen lurte :)

hvorfor vil du ikke spille Infinite?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah, for et herremåltid!

Indrefilet av storfe, stekt akkurat slik jeg liker det. Et brunt og sprøtt ytre, med et rosa og herlig indre. Hurtigbrunet i panne med stekesmør og så satt i ovnen på 125 grader til kjernetemperaturen nådde 69 grader. Av tilbehør, mandelpoteter og en fløtesaus med stekeskyen fra kjøttet, litt soyasaus, havsalt og sort pepper.

Og til dette finfine påskemåltidet, inntok jeg et par glass av Wongravens Alleanza, som passet ganske bra. Ikke helt perfekt, men jeg hadde ikke noe Izadi stående, så da fikk det heller være.

Lenke til kommentar

Hva fylte du dagene med før, egentlig? Du har ikke noen gamle hobbyer du kan ta opp igjen?

Tegning blir vel å ta opp igjen en hobby, sånn sett. Men nei, jeg fylte dagene med mann og barn. Etter at frøkna var lagt seg ble det ofte litt tv-titting og husarbeid med mannfolket, men når han ryker ut dørene nå så blir det mange, mange timer mer alenetid til meg som jeg gjerne skulle fylt med noe. Spesielt siden det blir mye mindre husarbeid når jeg slipper å rydde etter ham også. :p

Tenkte på å ta opp bakingen igjen, men det blir fort dyrt i lengden, for ikke å snakke om usunt siden det ville blitt meg og en 3-åring som skulle delt resultatet. :p

Edit: For ikke å snakke om hvor mye tid forumet tok. Er flere år siden jeg var aktiv i dnfk, og jeg er fremdeles blant topp 20 postere, tror jeg.

Endret av Nie
Lenke til kommentar

Du kan få lov til å rydde opp etter meg, om du savner det.

Dårlige spøker til side: Om du er flink til å bake går det vel an å i alle fall gjøre det til selvkost om du er flink og kan selge produkter som kaker o.l?

Og forøvrig har jeg egentlig alltid lurt på hva andre mennesker gjør på i fritiden. Responsen og forslagene i denne tråden tyder kanskje på at folk flest gjør på like lite som meg selv.

Lenke til kommentar

Tror jeg er den som gjør minst av alle her. Bor på en gudsforlatt plass hvor jeg omtrent ikke kjenner noen. Bilen streiket i Desember måned å her finnes ikke kollektiv transport. Så min påske har vært hjemme i min hytte foran PC skjermen. Heldigvis bor jeg i en hytte sånn at jeg kan skryte på FB at jeg har vært på hyttetur hvertfall :)

Takker gud daglig for at det er internett tilkobling her, ellers hadde jeg nok blitt koko for lenge siden :p

Lenke til kommentar

Flink til å bake er jeg ikke. Brødene mine ser oftest ut som noe som har kommet ut av kroppen, ikke noe som skal inn, og kakene mine er litt... funny... på det beste. De smaker oftest godt da, så jeg kan servere det. Men tror ikke det er salg-bart. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Det var faktisk en aprilspøk AND YOU FELL RIGHT IN MY TRAP! Hahahahahahahahahahahahahahaaahahhhhhhhhhhhhhhhhhahaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaahahahaha

Now but the lotion in the bucket!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...