Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hepp!

Husk klokken i natt, en time frem..

Ellers kommer dere en time for sent til denne tråden ... ^^

:)

Dærsken. Det var derfor det plutselig var så sent, ja. Jeg trodde at jeg hadde duppet av eller noe, for jeg kunne ikke skjønne hvordan klokka hadde gått fra 0030 til 0300 så fort som den gjorde.

Det er digg med påskeferie, spesielt siden jeg er hjemme og kan bruke badekaret til forskjell fra det lille hjørnet jeg har på hybelen som ikke en gang fortjener å bli kalt for en dusj. Jeg blir aldri lei av å fange promp under vann.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Følelsen av vann i munnen etter å ha kommet på at jeg skal tilberede en indrefilet av storfe med mandelpoteter, en eller annen saus bestående av skyen fra kjøttet og diverse annet senere i dag. Lurer bare på om jeg skal gå for Wongravens billigste rødvin eller Faustino I Gran Reservaen som står her.

Lenke til kommentar

http://www.dagbladet.no/2013/03/31/nyheter/innenriks/drapsforsok/ila_fengsel/26442080/

Vent jeg skjønner ikke, jeg trodde norske fengsler var hoteller der man kunne dra for å slappe litt av og virkelig nyte livet??? Men her står det at det er en plass full av psykopater og morderere??? Hva er det du sier, er antallet selvmord og blindvold rekordhøy i moderne norske fengsel sammenlignet med de eldre fengselene, og folk graver seg ut med skjeier og alt mulig nei jøss dette kan ikke stemme, fengsel i norge er jo luksushotell med FLATSKJERM. sosialistpropaganda fra db dette her altså, heia frp

Lenke til kommentar

Sorry for at jeg er litt slowpoke og drar fram tull fra lenge siden. 8D

Kan ikke du finne deg en form for trening du liker? Er jo mye som kan gjøres både i og utenfor huset.

Det kommer i tillegg til en hobby, siden det kommer av "nå skal jeg finne ut hva den kondis-greia folk snakker sånn om er"-grunner.

Interessere deg i mote? Begynne med DIY-ting?

Mote er kjdelig, og jeg er ute av stand til DIY. Som sagt. Finnes ikke handy.

Nie: Scrapbooking? Spille pc/tv-spill? Tegne? Male? Lese en god bok?

Scrapbooking er moro, men utrolig dyrt i lengden. Har sett ett par stykker bli hektet, og plutselig holder ikke standard-utstyret lenger, og de har rom fulle av alt mulig dill. Spille spill gjør jeg allerede fra tid til annen. Tegne og male er notert som gode forslag, og å lese en god bok i ny og ne er ikke en hobby, men en livsnødvendighet. :p
Lenke til kommentar

Scrapbooking er moro, men utrolig dyrt i lengden. Har sett ett par stykker bli hektet, og plutselig holder ikke standard-utstyret lenger, og de har rom fulle av alt mulig dill. Spille spill gjør jeg allerede fra tid til annen. Tegne og male er notert som gode forslag, og å lese en god bok i ny og ne er ikke en hobby, men en livsnødvendighet. :p

Skjønner, skjønner. Selv elsker jeg scrapbooking, men det er som du sier, det kan bli dyrt. Har blitt til at jeg bare må ta meg selv i nakken og si nei. Handler mye på salg, og ebay, da blir det heldigvis ikke så dyrt. :)

Lenke til kommentar

Har en kode til spillet selv. Men jeg har ikke lyst til å løse det inn. Hvis noen er interisert i å bytte det mot noe annet, er det bare å kontakte meg på pm :)

Edit: Fikk det med 7970-kortet sammen med crysis hvis noen lurte :)

Endret av EveryGameGamer
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...