Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Føler jeg gjør meg vanskelig nå, men det skal helst være noe som kan gjøres med en vilter 3-åring i hus.

Pff. Lås det inne på et rom. Gjør seg jo selv.

Men strikking? Du kan strikke Firefly-lue til meg. Paypay nekter meg å åpne kontoen min pga noen andre prøver å scamme den, så jeg får ikke kjøpt en online (fra der hvor jeg vil kjøpe den).

Edit: Så for sent at noen andre hadde foreslått strikking og du hadde slått deg fra det. (Men jeg synes en bør gjøre et nytt forsøk for å få tak i Firefly-lue altså!)

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er en liste over ting jeg liker å gjøre som du kan ta inspirasjon av

lese bøker eller indie tegneserier

lese om ting på wikipedia. imponer dine venner med faktuell kunnskap om formingen av tyskland og filosofi elns. inngår også i "lese bøker"

kose med pusen eksempel

482727_10151356029778651_127634391_n.jpg

høre på musikk jeg har hørt før

finne ny musikk

følge med på tvserier, tv-serie forumet er sjokkerende bra så der er det anbefalinger å hente

glo på film

skjære ting med kniv

ellers liker jeg også å drikke meg drita eller å være utenfor huset men det passer ikke så bra med en treåring i huset

Lenke til kommentar

... ikke videre begeistret for at svaret mitt ble forklart med "du er jente". Og strikking er allerede prøvd. Jeg feilet miserabelt. Hekling er også prøvd, med samme resultat. Jeg er absolutt ikke særlig husmor av meg. Desverre. Ikke handy på noe vis, tror jeg egentlig vi konkluderer med der.

Interessere deg i mote? Begynne med DIY-ting?

Lenke til kommentar

Kan du ikke slutte å si det der, jeg har bare laget en tråd for å trolle i det siste og den endte opp med å bli en meget populær tråd der folk kan dele råd og erfaringer i samlivsforumet

Trodde det var så gammelt, oppbrukt og sånt at det var blitt morsomt igjen. Men så feil kan man ta.

Lenke til kommentar

Nie: Scrapbooking? Spille pc/tv-spill? Tegne? Male? Lese en god bok?

Tenkt å gjøre det selv, interessant?

Absolutt. Man velger jo selv hva man vil fordype seg i. Jeg har valgt litteratur, men det er mye å velge mellom. :)

Hvilken versjon da?

Veksler mellom SimCity samfunn og SimCity 4.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...