Sexylubb1 Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Jeg tror jeg skal begynne å sende meldinger til folk når jeg våkner. Forøvrig så gikk Sweet Child of Mine på radioen i bakgrunnen her nettopp. Den sangen har på en måte blitt spilt så mye i min ungdom at den har gått over til å være "P4-musikk", men nå er det en stund siden sist og gud så jeg digger den sangen. (Musikken altså, teksten er jo ikke sånn kjempekjempe noenting egentlig). Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Joda. Han har bedt meg med på spa og middag og. Litt for mye, så tidlig. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Spa? Hot damn! Enten så er han på tuppa etter deg eller så tørker han seg i ræva med penger! .... Eller kanskje han får "special price". Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Hadde likt å sett ansiktet ditt om han plutselig setter seg ned på kne i nærmeste fremtid (for å knytte skoen eller noe). Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Vet ikke hvordan ansiktet hennes ville sett ut, men hvis hun ikke liker at det går så fort tror jeg hans vil ha et skoavtrykk i det. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Hadde likt å sett ansiktet ditt om han plutselig setter seg ned på kne i nærmeste fremtid (for å knytte skoen eller noe). Nærmeste fremtid? Haha. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 (endret) True that. Men er meningen at man skal slappe av på spa. Ser ikke helt hvordan jeg skal klare det med en som er klissete. Da betaler jeg heller selv, og gir meg selv "Special price" fra en annen beundrer. Endret 29. mars 2013 av Cakenommy Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Hvem trenger Spa når man har vin og X-files? I want to believe lizm. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Hvem trenger Spa når man har vin og X-files? I want to believe lizm. Ville ikke marihuana vært mer passende? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Jo, men det går an å ta spa også. Eller begge deler samtidig! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Ville ikke marihuana vært mer passende? Nesj, tinnfoliehatt og alkohol funker lenge. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Jente kontakter meg på datingside, spør om jeg vil prate (eller utveksle meldinger, slik jeg tolket det). Jeg svarer at det kan vi godt og stiller henne et spørsmål ut i fra profilen hennes. Hun svarer med en kort setning uten å stille oppfølgingsspørsmål. I melding nummer to altså, når hun tar kontakt. Fuck this shit. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Du vet det er påske og kompislan når dagens inntak av mat består av 6 pops, en bit crispo, litt potetgull og noen nøtter, samt noen glass cola light. Ja ja, på tide å legge seg igjen nå. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 True that. Men er meningen at man skal slappe av på spa. Ser ikke helt hvordan jeg skal klare det med en som er klissete. Da betaler jeg heller selv, og gir meg selv "Special price" fra en annen beundrer. Mmm. Kanskje du skal ta en liten alvorsprat med han fyren her. Før du vet det har han kjøpt ferietur og alt! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Jente kontakter meg på datingside, spør om jeg vil prate (eller utveksle meldinger, slik jeg tolket det). Jeg svarer at det kan vi godt og stiller henne et spørsmål ut i fra profilen hennes. Hun svarer med en kort setning uten å stille oppfølgingsspørsmål. I melding nummer to altså, når hun tar kontakt. Fuck this shit. Twoo? Badoo? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Spør om hun snowballer på andre date. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Twoo? Badoo? Three? Badee? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Eller begge deler samtidig! Høres nice ut. du er så bestemt cakenommy Fixed that for you Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg