Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg skal begynne å sende meldinger til folk når jeg våkner.

Forøvrig så gikk Sweet Child of Mine på radioen i bakgrunnen her nettopp. Den sangen har på en måte blitt spilt så mye i min ungdom at den har gått over til å være "P4-musikk", men nå er det en stund siden sist og gud så jeg digger den sangen. (Musikken altså, teksten er jo ikke sånn kjempekjempe noenting egentlig).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

True that.

Men er meningen at man skal slappe av på spa. Ser ikke helt hvordan jeg skal klare det med en som er klissete. Da betaler jeg heller selv, og gir meg selv "Special price" fra en annen beundrer.

Endret av Cakenommy
Lenke til kommentar

Jente kontakter meg på datingside, spør om jeg vil prate (eller utveksle meldinger, slik jeg tolket det). Jeg svarer at det kan vi godt og stiller henne et spørsmål ut i fra profilen hennes. Hun svarer med en kort setning uten å stille oppfølgingsspørsmål. I melding nummer to altså, når hun tar kontakt. Fuck this shit.

Lenke til kommentar

True that.

Men er meningen at man skal slappe av på spa. Ser ikke helt hvordan jeg skal klare det med en som er klissete. Da betaler jeg heller selv, og gir meg selv "Special price" fra en annen beundrer.

Mmm. Kanskje du skal ta en liten alvorsprat med han fyren her. Før du vet det har han kjøpt ferietur og alt!

Lenke til kommentar

Jente kontakter meg på datingside, spør om jeg vil prate (eller utveksle meldinger, slik jeg tolket det). Jeg svarer at det kan vi godt og stiller henne et spørsmål ut i fra profilen hennes. Hun svarer med en kort setning uten å stille oppfølgingsspørsmål. I melding nummer to altså, når hun tar kontakt. Fuck this shit.

Twoo? Badoo?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...