Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ølsalget stenger kl 18 i morgen og kl 15 på lørdag. Polet stenger kl 15 i morgen.

Åh seriøst jeg hater det der, hva faen er det der for noe regler liksom. Som om det er noen som holder de jævla helligdagene hellig uanz. En gang når jeg blir en person med inntekt elns skal jeg kjøpe sånn 100 øl og bare ha det i kjelleren så jeg slipper å forholde meg til de åndssvake stengetidene
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Akkurat det med ølsalg i butikk o.l er noe som rett og slett bare ikke gir mening i hodet mitt. Hvordan kan jeg, en 20-år gammel kid, nekte en voksen mann å kjøpe øl i butikken etter et visst klokkeslett? Jeg føler det bare blir helt feil. Kan noen forklare meg som om jeg var 5? Det er mye jeg forstår i verden, men akkurat det er noe jeg ikke kan forkalre.

Lenke til kommentar

Kjøp deg noen paller, eller enda bedre; brygg og brenn selv.

Akkurat det med ølsalg i butikk o.l er noe som rett og slett bare ikke gir mening i hodet mitt. Hvordan kan jeg, en 20-år gammel kid, nekte en voksen mann å kjøpe øl i butikken etter et visst klokkeslett? Jeg føler det bare blir helt feil. Kan noen forklare meg som om jeg var 5? Det er mye jeg forstår i verden, men akkurat det er noe jeg ikke kan forkalre.

Politikerne tror det forhindrer fyll og faenskap.

Lenke til kommentar

Jeg scorer på byen om jeg ikke tenker på å score på byen. :p

Haha, jeg hadde heller ingen planer om noe sånt. Skulle bare teste ut ting og ha det gøy.

Det som var litt morsomt var at hun sa rett ut "You have read the game!!". Så rett gjennom meg :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...