Primer4 Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Edit: Når jeg i fremtida er lærer. Blir det veldig creepy at jeg fortsatt henger her? Går bra sålenge du ikke begynner og henge med elevene dine på skype osv. på fritiden. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Er studiene så vanskelige at jeg vil slite? Det kommer jo helt an på hva du synes er vanskelig eller ikke. Men nei, antagelig ikke. Man velger jo de fagene man er mest interessert i, og forhåpentligvis er man ikke så verst i dem. Arbeidsmengden er ganske stor da, men er vel ikke så sinnsykt vanskelig. Synes jeg. Går bra sålenge du ikke begynner og henge med elevene dine på skype osv. på fritiden. Å faen, burde jeg ikke gjøre det altså? Må kanskje revurdere noen kontakter.. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 5-10. Hadde du vært læreren min på barneskolen, tipper jeg du hadde vært frustert. Har ikke telling på hvor mange ganger jeg var oppe til rektor og inspektøren pga oppførsel. Sett bort ifra det var jeg veldig flink på skolen. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Det kommer jo helt an på hva du synes er vanskelig eller ikke. Men nei, antagelig ikke. Man velger jo de fagene man er mest interessert i, og forhåpentligvis er man ikke så verst i dem. Om jeg tenker på lærerne våre vi hadde så var de nok ganske frustrerte mange av dem. Lærerne velger jo de fagene de liker, men det er utrolig vanskelig lære vekk noe man liker til folk som ikke vill lære noe i det hele tatt. Du får nok en utfordring der. Ikke sikker hvordan erfaring du hadde på skolen, men med den jeg har så kunne jeg aldri klart bli lærer. Alle lærerne jeg kjenner til blir mobba for noe.. nesten alle. Trist verden. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Jeg hadde vært en sånn chillaxed lærer som aldri hadde blitt synlig sint/irritert. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Jeg hadde vært en sånn chillaxed lærer som aldri hadde blitt synlig sint/irritert. Hmm, men da er du kanskje litt bak mål da? Jeg hadde også noen sånne lærere, men problemet med dem var at vi ikke lærte noenting. Alle mistet respekten ovenfor dem, kom for seint, gjorde ikke lekser osv. Læreren chilla jo, ble ikke sur, lot oss sitte på PCen i timen osv. Alle likte han jo av den grunn, men vi lærte ingenting. En god lærer bør kunne lære vekk på en god måte, bli respektert, godt likt, føre til gode resultater, forstå litt spøk innimellom. ++ Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 (endret) Hmm, men da er du kanskje litt bak mål da? Faen meg bak mål å komme med personangrep utifra en jævla setning som du kan tolke flere veier. Edit: Hadde jo selvfølgelig ikke tillatt snakking/avbryting/pc'er men om noen dritunger ikke hadde orket å jobbe eller følge med hadde de pent blitt nødt og bare stirre i veggen. Endret 26. mars 2013 av Primer4 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Ikke sikker hvordan erfaring du hadde på skolen, men med den jeg har så kunne jeg aldri klart bli lærer. Alle lærerne jeg kjenner til blir mobba for noe.. nesten alle. Trist verden. Jeg har absolutt ingen rosenrøde fantasier om hvordan det blir å være lærer, tror det vil bli veldig utfordrende. Likevel håper jeg det positive veier opp. Er ekstremt glad i å være i praksis. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Godt mulig, var ikke rettet mot deg, men mot at alle som prøver på å være sånne lærere blir dorlige, men godt likte lærere. Jeg har absolutt ingen rosenrøde fantasier om hvordan det blir å være lærer, tror det vil bli veldig utfordrende. Likevel håper jeg det positive veier opp. Er ekstremt glad i å være i praksis. God instilling! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Student. Lærerstudent. Edit: Når jeg i fremtida er lærer. Blir det veldig creepy at jeg fortsatt henger her? Nei. Men en fyr jeg spilte WoW med spilte WoW med elevene sine av og til. Tror kanskje grensa går der et sted. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Bare 10-12 millioner? Ja, det burde holde til å kjøpe et hus i Stavanger og installere det jeg trenger av nødvendigheter. Som varmekabler under oppkjørselen slik at jeg kan smelte sneen om vinteren, samt bytte ut plena med kunstgress og installere varmekabler under den også, og dreneringsrør rundt om til å lede bort all den smeltede sneen. Og prosjektorer og motoriserte lerret i alle rom, og alt koblet opp til en mediaserver et eller annet sted, slik at uansett hva jeg gjør og hvor hen i huset jeg er, kan jeg glo på film og serier. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Fettskit. Vi har fått maur. Får ta en tur på felleskjøpet og se om de har noe maurmiddel-ting. Må ha noen sånne som vi har på jobb hvor det er bokser med gift inni så ikke bikkja kan få tak på. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Trenger dere litt drama i hverdagen? Drama-button! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Jeg forventa noe mer.. dramatisk. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Jeg forventa noe mer.. dramatisk. http://www.dramabutton.com/ Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 http://www.youtube.com/watch?v=316AzLYfAzw 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Derfor jeg alltid trykker på rare knapper. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Trenger dere litt drama i hverdagen? Drama-button! YO!!!! Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 hnnnnnnNNNNNGGGGGG. Påskeferie i morra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg