Snurreleif Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Mer du skulle være butthurt over? Jeg har mye som engasjerer eller frustrerer meg, men jeg er ferdig for denne gang hvis det var det du lurte på. Hot tip på å ikke tiltrekke deg butthurte folk, ikke døm folk for deres levemåte når du ikke kjenner vedkommede, da er du dømt til å få noen som setter spørsmålstegn ved tankegangen din på et offentlig forum Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Jeg har mye som engasjerer eller frustrerer meg, men jeg er ferdig for denne gang hvis det var det du lurte på. Hot tip på å ikke tiltrekke deg butthurte folk, ikke døm folk for deres levemåte når du ikke kjenner vedkommede, da er du dømt til å få noen som setter spørsmålstegn ved tankegangen din på et offentlig forum Jeg har ikke noe bedre å gjøre nå Metrofag? Meg? Lol. Jeg kjører lastebil din snøsokk. Og jeg hugger ned trær og er brannmann. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Som en smart mann på dette forumet sa én gang; Trikset er å lyve så mye at ingen vet hva den aktuelle sannheten er. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 http://www.youtube.com/watch?v=FZSBrM2SybY Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Jeg har ikke noe bedre å gjøre nå Og jeg hugger ned trær og er brannmann. Vil forresten bare påpeke at madammen er fra England. See what I did there?! Oh snap! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Vil forresten bare påpeke at madammen er fra England. Så egentlig har hun bare flytta hjem? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Så egentlig har hun bare flytta hjem? Tror noen i slekta voldtok munke-forfaderen hennes ja hvis det er det du mener. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Noe sånt. Det var ikke bare voldtektsmenn som dro over. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Og nå vet vi hva slags rollespill dere spilte der borte... Jada! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Hvordan har du greid å ødelegge livet ditt så mye? Jeg er 21 og har egent hus. Jeg studerte for å få en bachelorgrad og kan ikke tenke meg å bo i gokk lenger enn jeg må, og heller ikke så langt nord som jeg bor nå. Drømmen er å spare opp nok penger til å kjøpe et hus i Stavanger, selv om jeg må ut med 10-12 mill for det. Nei, grunnen til du har mye gjeld, er fordi du ikke klarer å spare på penger. Du sløser bort penger på piss og annet tull. Sløs heller bort pengene når økonomien er i orden. Nei, grunnen til at jeg har mye gjeld, er fordi jeg har et studielån på 230.000 kr. Hvis du definerer norges beste by som "gokk", sure. Bor ikke du i Salangen eller Lavangen eller noe? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Vil forresten bare påpeke at madammen er fra England. See what I did there?! Oh snap! æsj da har hun sikkert ekle tenner som stikker ut i alle slags retninger Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 æsj da har hun sikkert ekle tenner som stikker ut i alle slags retninger Jupp. Spiser kun fritert mat og starter hver setning med "I say". Jeg elsker den sære dama mi! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Jupp. Spiser kun fritert mat og starter hver setning med "I say". Jeg elsker den sære dama mi! Om hun er typisk engelsk så holder hun vel med Arsenal eller United og. Hvordan overlever du? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Bare 10-12 millioner? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Tar bare tusen år det, om du klarer spare en tusenlapp i måneden. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Tar bare tusen år det, om du klarer spare en tusenlapp i måneden. Eller så jobber du og sparer 10-15 tusen i måneden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg