Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gir du meg penger til å kjøpe egen leilighet eventuelt leie i Trondhjem? Jeg har 12.000 kr i måneden, det holder ikke til leilighet noen steder, og siden jeg er NAV-klient med større gjeld enn formue, får jeg heller ikke noe særlig lån.

Ergo nytter det ikke for meg å flytte ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gir du meg penger til å kjøpe egen leilighet eventuelt leie i Trondhjem? Jeg har 12.000 kr i måneden, det holder ikke til leilighet noen steder, og siden jeg er NAV-klient med større gjeld enn formue, får jeg heller ikke noe særlig lån.

Ergo nytter det ikke for meg å flytte ut.

Hvordan har du greid å ødelegge livet ditt så mye?

Jeg er 21 og har egent hus.

Lenke til kommentar

siden jeg er NAV-klient med større gjeld enn formue,

Nei, grunnen til du har mye gjeld, er fordi du ikke klarer å spare på penger. Du sløser bort penger på piss og annet tull. Sløs heller bort pengene når økonomien er i orden.

Jeg fikk huset samt mye eiendom når jeg var 20.

Hater at norge er så fattig.

Du bor jo i gokk da. Ingen som orker å bo der.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ja? Jeg er da ikke en innvandrer.

Jeg tror du misforstår, eller så gjør jeg det, men med å skrive at du fikk et hus så sier du at du har fått et hus, altså ikke kjøpt det.

I det tilfellet blir det vel feil å hakke nedover på Sjur og spørre hvorfor han ikke har skaffet seg et hus.

Samboeren min er forresten innvandrer, så du må gjerne fortelle meg hva du mente med den siste setningen selv om jeg har en liten anelse :)

Lenke til kommentar

Vel jeg forventet ikke annet, men nå får du unnskylde meg mens jeg og samboeren klekker ut nye planer på hvordan vi kan utnytte Ola Nordmanns skattepenger.

Edit:

Nei det forstår jeg :)

Men det skader ikke å understreke at man tuller eller er ironisk for å unngå å bli tatt seriøst heller.

Selv om dette jo ER tulletråden av alle tulletråder her inne..

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Vel jeg forventet ikke annet, men nå får du unnskylde meg mens jeg og samboeren klekker ut nye planer på hvordan vi kan utnytte Ola Nordmanns skattepenger.

Ikke tolk det jeg sa feil, er ikke rasist. Jeg bare liker å bruke stereotyper.

Mer du skulle være butthurt over?

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...