Kibs Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Menneh, da blir onkel Blå sur på meg. :/ Og jeg. Og jeg er verre. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Menneh, da blir onkel Blå sur på meg. :/ Får så være. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Woa! Vi er enige! Bare at min definisjon av ræva går litt lenger og inkluderer ACDC, Dream Theater og annet bråk Prøv Lifehouse. Kaller du det bråk og mener det må du gi meg adressen din, så sender jeg en kake. Seriøst. x) Dimmu er okei. Hører ikke noe spes. på det, da. Hehe. De høres ut som om de prøver å lage kaos, men de får det faen ikke til. xD Gjør det, gjør det, gjennomfør det. Menneh, da blir onkel Blå sur på meg. :/ Må Onkel Blå få vite det? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 De høres ut som om de prøver å lage kaos, men de får det faen ikke til. xD :!: Fin "definisjon". Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Menneh, da blir onkel Blå sur på meg. :/ Og jeg. Og jeg er verre. oO Får så være. Du ser over hvorfor det ikke går. =/ Må Onkel Blå få vite det? Det er alle disse vitnene da.... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 NgZ; Veeeeel... Hvem sier at de vitnene får sjangsen til å ta en prat med Onkel Blå, eller Kibs? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 NgZ; Veeeeel... Hvem sier at de vitnene får sjangsen til å ta en prat med Onkel Blå, eller Kibs? Pfft. Jeg kan ta meg av vitnene. Trenger litt oppfrisking av gamle kunster. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Prøv Lifehouse. Kaller du det bråk og mener det må du gi meg adressen din, så sender jeg en kake. Seriøst. x) Og "techno" er bare bråk Se filmen hos Youtube Og what the hell? Fikk beskjed fra noe russegreier om at jeg ikke har bilde på russeID'en min, noe jeg la med, må jeg da kjøpe ny eller hva søren? Jeg har da vitterlig betalt for det allerede via russedress. Hatepå... Endret 18. mars 2008 av chokke Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Techno er ikke bråk med mindre man har hodepine. Så nå er det bråk. Men, godt poeng. Jeg må virkelig utvide musikkhorisonten min. Bah. Jeg vil ikke. Dårlige minner til techno. "Jamen, eg får ingen treff på den sangen når eg søke på 'sex' via LimeWire jo!" x) Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 5 glass, tre asjetter og tre gafler.. påtide å bære ut? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Kexxy; Jeg knuser deg så hardt. Men ikke faen om jeg gidder telle. x) Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Kexxy; Jeg knuser deg så hardt. Men ikke faen om jeg gidder telle. x) Du ja.. Det er du.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Techno er ikke bråk med mindre man har hodepine. Så nå er det bråk. Men, godt poeng. Jeg må virkelig utvide musikkhorisonten min. Bah. Jeg vil ikke. Dårlige minner til techno. "Jamen, eg får ingen treff på den sangen når eg søke på 'sex' via LimeWire jo!" x) Bare slutt og kall det techno, så blidgjør du meg litt ihvertfall . Kall det dance/eurodance, det er ikke helt korrekt heller, men det skiller ihvertfall mellom techno, dance, trance, house og electro. Kexxy; Jeg knuser deg så hardt. Men ikke faen om jeg gidder telle. x) Kan ikke? Vil ikke. Var selv oppe i 8 glass, 5 tallerkner, 3 skåler, 4 kniver, 4 gafler, 3 skjeer og to store boller her om dagen. Følte det måtte ryddes da Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Kan vi ikke finne ett ord å bruke? Sånn. ENTEN dance eller eurodance? Så mye lettere. Og det skal nevnes, det var en fan av sånn musikk så lærte meg å kalle det techno. Bare nevner det. xD Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Kan tekno ha vokal? *avsløre min uvitenhet* Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Om svaret på NgZs spørsmål er ja, så skal jeg utvide musikkhorisonten min. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Haha, deilig å ha to skjermer, en for å ha alt rotet på, og den andre til å spille osv på. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Yay. Exposed har fått ut låter. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Kan tekno ha vokal? *avsløre min uvitenhet* For å være ærlig, tror ikke det, hører ikke på techno (vet du skrev tekno, men FUFUFUFUUFFU). Trance og dance kan ha vokal, no stress. Fengende sang? Neeeida Se filmen hos Youtube Endret 18. mars 2008 av chokke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg