Sexylubb1 Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Hvor skal du da? Reporteren som intervjuer langrennsjentene er rar... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Hahahaha Åh, hellige Buddha. Det må ha vært helt traumatisk. Lepper og tunger som berøres. Spytt som utveksles. Frivillig. Men hei, du ble ikke tatt i ræva i en mørk bakgate, i alle fall. Om jeg hadde vært mann hadde jeg heller kysset en pen mann enn helt jævlig stygg kjerring. Som jente har jeg ikke store problemer med å kline/kysse andre jenter selv om de ikke tiltrekker meg seksuelt. Ville heller ikke ønsket noe forhold med en. Det er bare ikke noen big deal. Med mindre dama er grisestygg. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Hadde selv fått grei fylleangst om det hadde skjedd med meg, får fylleangst selv bare å kline med ei smålubben kjerring. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Om jeg hadde vært mann hadde jeg heller kysset en pen mann enn helt jævlig stygg kjerring. Som jente har jeg ikke store problemer med å kline/kysse andre jenter selv om de ikke tiltrekker meg seksuelt. Ville heller ikke ønsket noe forhold med en. Det er bare ikke noen big deal. Med mindre dama er grisestygg. Det er faktisk en rimelig stor forskjell mellom to karer som kysser, og to damer som kysser. Om forskjellen er psykisk, biologisk eller kulturell, er jeg derimot usikker på. Terskelen for mannfolka er i alle fall mye høyere enn hos jentene. Er iallefall det jeg har kommet frem til ved å spørre folk om det. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 (endret) Åh, hellige Bundy Du ropte? Endret 23. mars 2013 av Bundy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Jeg har null problemer med å kysse / kline med en kjekk mann. Been there, done that. Både edru og full. Sier som Ida, kysser heller en pen mann enn ei jævlig stygg kjerring. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Hvor skal du da? Oi, du trodde jeg var seriøs :/ Lenke til kommentar
Lami Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Reporteren som intervjuer langrennsjentene er rar... Hu Ida ja, og faen så dårlig også. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Oi, du trodde jeg var seriøs :/ Jeg og trodde d Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Du ropte? Ja, jeg tror du er den eneste her inne med fornuften til å dele enkelte meninger med meg. :| Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Det er faktisk en rimelig stor forskjell mellom to karer som kysser, og to damer som kysser. Om forskjellen er psykisk, biologisk eller kulturell, er jeg derimot usikker på. Hvorfor? 2 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Ja, jeg tror du er den eneste her inne med fornuften til å dele enkelte meninger med meg. :| Tydeligvis. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Føler at han Andreas Børsheim er venn med alle på Facebook. Han skriver jo helt forjævlig norsk og ser rar ut men fortsatt mange som liker han. Føler ihvertfall at han dukker opp på alle mine venner sine bilder eller innlegg, skjønner det ikke Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 (endret) Ja, jeg vil også vite hvorfor. Dette har jeg lurt på lenge. Lurer på om det bunner i usikkerhet grunnet sosiale normer som har regjert i samfunnet i lang, lang tid. Religion kan muligens spille en rolle her. Jeg vet i alle fall ikke. For personlig ville jeg heller kysset et pent menneske enn et motbydelig beist. Det er ikke akkurat snakk om å måtte fiste det samme kjønn fra hendene og opp til albuen. Endret 23. mars 2013 av Diabólico Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Som jeg sa, så er jeg usikker på årsaken. Jeg kan tenke meg at det har noe med at kvinner har et mer "følelsesmessig" vennskap enn hva gutter har, men det er en tanke jeg har uten tilknytning til vitenskap. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Det gjelder ikke alle, jeg har aldri klinet med ei jente og har ingen interesse for det heller. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Jeg sa at "kvinner har et mer "følelsesmessig" vennskap enn hva gutter har", ikke at "kvinner kliner med alle venninnene sine". Kyssing ble ikke nevnt. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Du burde kun kline med jenter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg