Filmvenn Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Savner den tiden jeg hadde fri på hverdager. Merker at jeg trenger ferie nå. Etter et Game of Thrones-event på tirsdag har jeg ihvertfall tenkt å forbli på sofaen noen dager for å si det sånn. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Bare sånn for å riste litt liv i kafeen: Er folket for eller i mot statlig prisregulering av leiemarkedet? Forklar gjerne hvorfor/hvorfor ikke. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Fuck da powa liksom. Aner ikke, vet ikke. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Mot, jeg ser helst at markedet regulerer dem, blir de for dyre, kommer det et krakk. Ved et krakk, kan Ola ungdom få råd til å kjøpe. - Ved offentlig regulering vil man være bundet til å bo i leilighet resten av livet. Vi får se hvor kynisk jeg er, kanskje jeg forandrer mening om jeg selv blir eiendoms-hai. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Bare sånn for å riste litt liv i kafeen: Er folket for eller i mot statlig prisregulering av leiemarkedet? Forklar gjerne hvorfor/hvorfor ikke. Synes staten heller burde bygge flere boliger i sentrum, spesielt i Bergen, for å roe ned boligmangelen. Flere ting som studentboligene i Bergen osv. Blir litt dumt når fulltidsstudenter skal betale mer enn dobbelt så mye som de som lever i studentboligene, men for mye statlig intervensjon er ikke en god ting og bør være reservert til krisesituasjoner, ikke på en permanent basis Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Bare sånn for å riste litt liv i kafeen: Er folket for eller i mot statlig prisregulering av leiemarkedet? Forklar gjerne hvorfor/hvorfor ikke. Om staten skal være med å regulere leiemarkedet burde de gjøre det som boligeiere. Altså flere studentboliger og boliger for NAV-klienter som trenger det. Resultatet bør bli mindre press på resten av markedet, noe som forhåpentligvis på sikt ikke nødvendigvis fører til veldig mye lavere leiepriser men i det minste at veksten flater ut og at alle de leilighetene som nå leies ut til 3-6 studenter går ut på markedet og kanskje fører til at arealprisen på leie går ned. Men, jeg har ingen utdanning innen økonomi så dette er selvsagt grunnløs synsing fra min side. Og jeg vil jo og tro at flere studentboliger fører til bedre studentøkonomi noe som kan være med å legge press på bolig og leiepriser ettersom flere har mulighet til å spare seg opp mer egenkapital mens de studerer. Alternativt fører det bare til økt kjøpekraft hos studenter, noe jeg går ut i fra vil være positivt for handelsstanden på studentsteder hvor det tidligere var for få studentboliger. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Livet er bare rene sorgen for oss nå, ingen å hive ut på ferie mer her... Har du vært i Politikk-forumet? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Prøv her: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=179 Sier du altså at plussmisbruk ikke straffes med mindre vi foreslår en regelendring selv? 1 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 For å riste enda litt mer liv i kafeen: Bør nudiststrender bli offentlig finansiert? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Nei, da får de råd til klær. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Endelig har jeg fått kondensatorer, da kan jeg begynne å lodde på mac'en min Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 TIMESALG KOMPLETT!!! ÆÆHHH! KAOS!! Kjøpt meg et skjermkort til! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Hmmm. Er det stormannsgalskap å kjøpe en skjerm, selv om jeg ikke trenger en ny, kun for å få to helt like skjermer? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Nei, dual screen kan være jævlig kjekt. 2 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 (endret) Trippel er sjef, en for random film/tvserie, midten for forum/facebook og til høyre for noen pokerbord. Endret 21. mars 2013 av Primer4 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 (endret) Jeg har allerede tre, men bruker bare to. "Problemet" er jo at det er to forskjellige modeller. Endret 21. mars 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
settings Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 god aften godtfolk, noe liv her for tia? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Slår meg at jeg plutselig ikke tror på rehabilitering og humane tilstander i fengsler når jeg sitter der med budsjettet selv. Du klarer deg fint på 2x3 meter. TV? Hva tror du dette er, et hotell? Vær glad du har et vindu i cellen. EGEN DUSJ? HAHAA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg