Kibs Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Er det også min feil nå?!*dramaqueen* Ja?! Kanskje det er det, tenk?! La oss ikke erte chokke, han er jo en av dem med peiling, i det minste. Jooo. Jeg vil. *sutre* Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Aldri spilt 2 o_o og 4 er ikke SÅ Aids. o___ o Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Nettopp spilt Audiosurf. Kule spillet. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Ja?! Kanskje det er det, tenk?! Hva har jeg gjort for å fortjene dette?! *gråte høylydt* Jooo. Jeg vil. *sutre* Bare litt, og bare om chokke syns det er ok! x) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Åh. Du er en sånn technodude, eller hva? I surrender. 3. Aldri spilt 2, og 4 er ikke SÅ Aids. La oss ikke erte chokke, han er jo en av dem med peiling, i det minste. Både 4 og 5 suger maks, 3 er kongen. Og helt enig Jooo. Jeg vil. *sutre* I am immune. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Aldri spilt 2 o_o og 4 er ikke SÅ Aids. o___ o Er du liek... Skadet..? o_O Angående techno og slikt (merk; Jeg bruker "og slikt" for å kunne putte alt under "techno" da jeg har null peiling på den/de sjangrene der), så er mange lyttere jææævlig irriterende. Sånn. "Heeey, dette høres ut som techno, da må jeg nesten like det". Det er sinnsykt irriterende. Og det der var totalt random og ga sikkert minimalt med mening. Endret 18. mars 2008 av Nie Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hva har jeg gjort for å fortjene dette?! *gråte høylydt* Masse. Bare litt, og bare om chokke syns det er ok! x) Yay. xD I am immune. Nevah! @Nie ang techno: Vil si at det finnes en del slike i andre sjangre også. Metal, f.eks. Hmpf. Dumme folk. <_< Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Og det der var totalt random og ga sikkert minimalt med mening.Neida. Du glemte at mange liker å spille det så høyt ut av mp3-spillere og mobiler at hele trikken hører det. technoshitkids og carpe diem-gangstawannabees skulle hatt nakkeskudd alle sammen. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 @Nie ang techno: Vil si at det finnes en del slike i andre sjangre også. Metal, f.eks. Hmpf. Dumme folk. <_< Mja. De klarer jeg ikke helt irritere meg over, var slik jeg fikk den musikksmaken jeg har i dag. 13 år, vil høre musikk, men akkurat knekt eneste CDplaten hun hadde med seg på toget. Låner en av kusine og får beskjed om at "Ey, dette er for hardt for deg". Ikke faen om det var. Jeg likte Slayer på ren trass. Så jeg kan ikke kjefte på dem som liker metal/rock på ren trass. Jeg holder meg til å kjefte om dem som liker techno på ren trass, for slik jeg ser det er det ikke verdt det. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Neida. Du glemte at mange liker å spille det så høyt ut av mp3-spillere og mobiler at hele trikken hører det. technoshitkids og carpe diem-gangstawannabees skulle hatt nakkeskudd alle sammen. Altså. De bare hevner man seg på. De blir mer irritert når jeg skrur opp lyden med koss enn jeg blir av at de gjør det, så. Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg ødela støpslet til en lampe i stad. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Mja. De klarer jeg ikke helt irritere meg over, var slik jeg fikk den musikksmaken jeg har i dag. 13 år, vil høre musikk, men akkurat knekt eneste CDplaten hun hadde med seg på toget. Låner en av kusine og får beskjed om at "Ey, dette er for hardt for deg". Ikke faen om det var. Jeg likte Slayer på ren trass. Så jeg kan ikke kjefte på dem som liker metal/rock på ren trass. Jeg holder meg til å kjefte om dem som liker techno på ren trass, for slik jeg ser det er det ikke verdt det. Jeg misliker ting på ren trass, men ender opp med å like det. Greit å like ting på ren trass, men å "måtte" like all metal, f.eks. fordi du er en "metaller".. det er bare dumt. :S Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Der er jeg enig, Kibs. Man MÅ ikke like Dimmu (for eksempel) og det skulle jeg ønske flere kunne få med seg, for det er skikkelig ræva. xD Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Altså. De bare hevner man seg på. De blir mer irritert når jeg skrur opp lyden med koss enn jeg blir av at de gjør det, så. Man kan jo ikke hevne seg på resten av bussen/trikken. Dessuten hører de jo ingenting med det lydnivået de spiller på. Med unntak av de som har høretelefonene rundt halsen eller spiller fra mobilhøytaleren. Men jeg har bestemt at det er lov å knuse hodetelefonene/mobilene til sånne folk. x) Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Aldri spilt 2 o_o og 4 er ikke SÅ Aids. o___ o Er du liek... Skadet..? o_O Nei, men øyet hans ruller. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Du glemte at mange liker å spille det så høyt ut av mp3-spillere og mobiler at hele trikken hører det. technoshitkids og carpe diem-gangstawannabees skulle hatt nakkeskudd alle sammen. Gjør det, gjør det, gjennomfør det. Der er jeg enig, Kibs. Man MÅ ikke like Dimmu (for eksempel) og det skulle jeg ønske flere kunne få med seg, for det er skikkelig ræva. xD Woa! Vi er enige! Bare at min definisjon av ræva går litt lenger og inkluderer ACDC, Dream Theater og annet bråk Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Der er jeg enig, Kibs. Man MÅ ikke like Dimmu (for eksempel) og det skulle jeg ønske flere kunne få med seg, for det er skikkelig ræva. xD Dimmu er okei. Hører ikke noe spes. på det, da. Hehe. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Gjør det, gjør det, gjennomfør det. Menneh, da blir onkel Blå sur på meg. :/ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Man kan jo ikke hevne seg på resten av bussen/trikken. Dessuten hører de jo ingenting med det lydnivået de spiller på. Med unntak av de som har høretelefonene rundt halsen eller spiller fra mobilhøytaleren. Men jeg har bestemt at det er lov å knuse hodetelefonene/mobilene til sånne folk. x) Huff, var en gjøk av en asiat her om dagen på t-banen som hadde koss (såklart) på full guffe, han hadde de over tinningen mens han snakka med kompisen og sa hele tia "HÆ?" så kompisen hans måtte skrike. Ble bare flau jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg