toro6 Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Hmm, har alltid ønsket meg en lutt. Mest fordi da har jeg sjansen til å stjele en av replikkene til Martin fra Simpsons: "Å nei, lutten min!" Klart dette innebærer at instrumentet blir ødelagt. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Så etter 7 timer med spilling er hun god nok til å kunne livnære seg av dette? Blir ikke god av 7 sammenhengende spilling, halvtime hver dag Og når det gjelder om hun blir god nok til å livnære seg av det vil jeg heller si at egentlig skulle ingen kunne klart og livnære seg av ukulele-spilling. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Judge, my name My name is judge Yes, I am judging your name. It am silly. Judge, my name 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Ukulele er lett, bruk en halvtime hver dag i en uke så er du pro. Edit: men ikke forvent å imponere så mange. Kan betraktelig mer nå enn tidligere i dag ja! Dette skal jeg klare greit. Men må stemme den hele fuckings tida da. Men hørte det er normalt i starten? Har ingen planer om å ta verden med storm, imponere folk er ikke så viktig Og når det gjelder om hun blir god nok til å livnære seg av det vil jeg heller si at egentlig skulle ingen kunne klart og livnære seg av ukulele-spilling. Er det en utfordring? Jeg vil plutselig ta tilbake det om ikke å ta verden med storm! Jeg skal bli verdens mest kjente ukulelespiller!! 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 hvordan skal du lære deg det? bok? jeg vil lære et instrument. Sitar eller piano kanskje. Aner ikke hvor jeg skal begynne. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Learning by doing, vel. Spille, spille, spille. Stakkars naboen min da. 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Kan betraktelig mer nå enn tidligere i dag ja! Dette skal jeg klare greit. Men må stemme den hele fuckings tida da. Men hørte det er normalt i starten? Om du har bedre strenger enn de som fulgte med (er strengene som er dyre, går ut ifra du kjøpte den billig) må du stemme mindre 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Masse ukulele tutorialer etc. på nettet og. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 jeg er ikke edru i krakow by Så hvilken by er du edru i? 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 jesus så dyrt det var for sitar :o 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Lær gitar isteden mye lettere å bli rockestjerne + imponere damer på fest med nothing else matters på den måten 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 jesus så dyrt det var for sitar :o Få deg heller en ukulele http://www.ukulelehuset.no/ Lær gitar isteden mye lettere å bli rockestjerne + imponere damer på fest med nothing else matters på den måten Han her disagrees Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Lær gitar isteden mye lettere å bli rockestjerne + imponere damer på fest med nothing else matters på den måten George Harrison spilte sitar. Det er kulere å være George Harrison enn å spille Nothing Else Matters på nach. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 vil heller lære sitar enn gitar. kanskje jeg skal skaffe meg en ukulele ja! 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 George Harrison spilte sitar. Det er kulere å være George Harrison enn å spille Nothing Else Matters på nach. enig! 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Tar du nothing else matters på denne på narsj har du garantert ordna deg noen nye beundrere. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Hva med å heller bare lære seg flere instrumenter? Så kan man selv velge hva som er kult og ikke kult. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Sier ikke man kan imponere med nothing else matters på ukulele på nasj men jeg tror det fungerer best med gitar. ukulele er kult det og da og er jo lett å bytte over til gitar om man først kan et strenginstrument 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg