Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Fortsatt ikke helt sett hva som er det store med Twitter jeg...

Om du fortsatt er interessert i å bli opplyst på Facebook om at en middelaldrende kvinne har tatt lasagnen i ovnen og laget klart rødt i glasset så versågod.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har jo vært inne og tittet på f.eks. fotballtweets og andre personligheter som tydeligvis har åpen konto.

Om du fortsatt er interessert i å bli opplyst på Facebook om at en middelaldrende kvinne har tatt lasagnen i ovnen og laget klart rødt i glasset så versågod.

Det er automatikk i at jeg synes FB er bra og interessant fordi jeg ikke har "oppdaget" Twitter?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Jeg har jo vært inne og tittet på f.eks. fotballtweets og andre personligheter som tydeligvis har åpen konto.

Det er feil folk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Så det er ikke Twitter som er bra, men enkelte personer?

Er vel ikke så begeistret for selve layouten og sånt, men ja, det er jo brukerne som utgjør hele Twitter.

Lenke til kommentar

Er det den tiltrekkende, blå logoen, og bilder av sauer, som får deg til å besøke denne nettsiden hver dag?

Forskjellen på denne siden og Twitter er vel antakeligvis at jeg foretrekker medier som ikke begrenser antall ord brukerne kan skrive samt at jeg synes forum blir mer oversiktlig. Men det er sikkert bare meg som er gammeldags og ikke klarer venne meg til disse nyvinningene.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Er det noen som vet om det er mulig å gjøre at man ikke kan søke opp navnet bak et telefonnummer på nettet og sånt…?

Lenke til kommentar

Forskjellen på denne siden og Twitter er vel antakeligvis at jeg foretrekker medier som ikke begrenser antall ord brukerne kan skrive samt at jeg synes forum blir mer oversiktlig. Men det er sikkert bare meg som er gammeldags og ikke klarer venne meg til disse nyvinningene.

Du får såklart ikke den egoppfyllende følelsen av at hundretusener av faste disipler leser dine kloke ord her inne.

Endret av Kammizez
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det noen som vet om det er mulig å gjøre at man ikke kan søke opp navnet bak et telefonnummer på nettet og sånt…?

Du kan bestille den tjenesten fra leverandøren din AFAIK. Sjekk inne på din side på nettsiden deres?

Du får såklart ikke den egoppfyllende følelsen av at hundretusener av faste disipler leser dine kloke ord her inne.

Øyh, jeg har sånn nesten 3000 plusser da!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...