Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke meninga at valentinsdagen skal være sånn da. Er ikke retta bare mot jenter.

Selv om det ofte er flere jenter som bryr seg da. Jaja. Eksen min var helt opphengt i Valentines, det ble litt vel mye da han planla.

 

Aldri vært noe spesielt fan av Valentines. Når jeg er i et forhold, liker jeg å vise slike ting på normalen, ikke bare gjøre det spesielt den ène dagen i året, eller for den del gjøre mer ut av det, bare pga den dagen. I tillegg vet man at det skjer noe, noe som gjør at moroa blir borte.

Lenke til kommentar

Aldri vært noe spesielt fan av Valentines. Når jeg er i et forhold, liker jeg å vise slike ting på normalen, ikke bare gjøre det spesielt den ène dagen i året, eller for den del gjøre mer ut av det, bare pga den dagen. I tillegg vet man at det skjer noe, noe som gjør at moroa blir borte.

Jeg gidder ikke på kjøpe sjokolade og blomster til deg hver dag, altså.

 

:p

Lenke til kommentar

Oi, holdt på å gå glipp av dette. Bruk sitat-tags!

 

Zeelau: Haha, dette var dagens. For det første, du tror åpenbart at det tar meg to dager å komme med noe du kaller "comeback".

 

Du gjør det igjen nå, da. Men uansett! Det høres ut som at du har et kjempeflott liv - jeg tror deg! Så hvorfor er du så sint? Og hvorfor tror du stående uttrykk er det samme som faguttrykk? Vi kan godt kalle det staircase wit eller "trappevidd" om det er greiere. Faguttrykk er i motsatt ende av skalaen, siden kjernen i et stående uttrykk er at meningsinnholdet er ganske annerledes fra det leksikalske. Og hvorfor skriver du som en Wikipedia-artikkel?

 

Ikke minst - når ulver ikler seg fåredrakt er det ikke vanligvis for å imponere sauene med sitt vidd og dannelse, så det var en litt rar sammenlikning i forhold til anklagene du kom med. I det store og det hele hadde jeg kanskje følt meg litt mer truffet av nedsablingen om reaksjonen din stod sånn noenlunde i forhold til det jeg skrev - men jeg tar det på min kappe at jeg glemte å ha med en avvæpnende gif under, sånn at du enkelt kunne forstå at hensikten ikke var å trekke livskvaliteten din i tvil (og eventuelle andre, dramatiske tolkninger).

 

Hovedpoenget med posten var uansett linjen under - og i den anledning kan jeg nå gledesstrålende melde om at Kickstarteren for en Veronica Mars-film passerte målet sitt på vel under et døgn! http://www.kickstart...s-movie-project

 

Dem numbers.

 

Re: Valentines

 

Er jo en grunn til at det er break-up-dag nummer en. Et helt (eller flere år) med misnøye får løpe fritt dersom partneren ikke innfrir et sett med stort sett urealistiske forventninger om hyper-romantisk oppførsel. Tanken er god, men det har kanskje blitt litt for mye hjertekonfekt opp igjennom årene til at det fungerer som planlagt.

Endret av Zealuu
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Aldri vært noe spesielt fan av Valentines. Når jeg er i et forhold, liker jeg å vise slike ting på normalen, ikke bare gjøre det spesielt den ène dagen i året, eller for den del gjøre mer ut av det, bare pga den dagen. I tillegg vet man at det skjer noe, noe som gjør at moroa blir borte.

Tenker helt likt som deg. Har aldri hatt særlig stor interesse av å markere dagen. Det blir gjerne bare fryktelig tilgjort.

Lenke til kommentar

Web-greie som alle enslige internett-warriors skryter hemningsløst over å delta på hvert år aka teenage cry & fap & continue to be a misogynist on the internet day, slik som alle andre dager.

All of my wut.

 

E: Jeg har faktisk lov til å le av det uten å høres ut som en enslig masturbatør.

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar

All of my wut.

 

E: Jeg har faktisk lov til å le av det uten å høres ut som en enslig masturbatør.

Er litt komisk at Japan har snudd om på tradisjonene.

14 Februar er det jenter som gir sjokolade til gutter. Enten "vennesjokolade" eller "kjærlighetssjokolade". 14 Mars er det guttene som gir sjokolade tilbake, på samme stil.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...