Bruker-33331 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Kan ikke bieber dabbe litt av snart? begynner å bli litt lei av hele typen. Herregud nei assa. skal så på konserten når han kommer til norge <3 true beliber 4 lyfe <3 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 (endret) Zeelau: Haha, dette var dagens. For det første, du tror åpenbart at det tar meg to dager å komme med noe du kaller "comeback". Det tar meg to dager å få tilbakemelding fra de tre forfatterne jeg leverte teksten min til, skrive ferdig innleggene til nettmagasinet og gi kjæresten min litt tid i samme slengen. Jeg sjenket ikke denne sjelen en tanke iløpet av de dagene. Jeg trodde også først og fremst at det var litt mer seriøst å komme med kilder å støtte seg på, drøfting av meninger, og ikke minst fortelle hvorfor du sa akkurat det du sa. Noe han ikke gjorde. Her var det rett til smålige personangrep. Men hei, jeg er jo i sosialt. Det glemte jeg. Og en annen ting, det å bruke franske faguttrykk får deg ikke til å virke mer intelligent. Det får deg til å virke blærete og selvforherligende. Jeg får faktisk et bilde i hodet av en herre ikledd frakk, forhistorisk sminke med kritt og bly, et lommetørkle og ikke minst en god gammeldags parykk for å skjule sine mangler. Litt som ulven i foredrakt, vet du. En som presser seg inn i en gruppe for å heve seg over andre ved å late som om han er så fordømt skolert og dannet. Slutt, det er patetisk. Gå og syt til dama di, du. Kanskje du får en blowjob som medlidenhet for ditt tapre forsøk. Endret 14. mars 2013 av Skamklipt 7 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 bacon til frokost ftw. Samt litt extra bacon og litt bacon på siden. Også digg assa. Skal kjøpe opp med sånn amerikansk pannekake-blanding når jeg er i Sverige. Gjør det så enkelt å mekke pancakes. <3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Det tar meg to dager å få tilbakemelding fra de tre forfatterne jeg leverte teksten min til, skrive ferdig innleggene til nettmagasinet og gi kjæresten min litt tid i samme slengen. Det får deg til å virke blærete og selvforherligende. Haha! 5 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Føler meg så produktiv. Kåken er ryddet, støvsugd, støvtørket og vasket. Bagasjen er pakket og jeg har ingenting å gjøre den neste timen. Uvant. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Mchhansern: Du og dine burgere gjør gir meg dressing i trusa. Nå mangler det bare tilbehøret og ikke minst hovedingredisensen. Hihi. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Føler meg så produktiv. Kåken er ryddet, støvsugd, støvtørket og vasket. Bagasjen er pakket og jeg har ingenting å gjøre den neste timen. Uvant. Snakk for deg selv Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Jeg rører ikke kåken din, Bundy. Jeg har sett bilder. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Du og dine burgere gjør gir meg dressing i trusa. Dem images. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Nah, er blitt flink til å rydde huset mitt. Er bare sliten som et hælvette av rydding, sikker på grunn av medisiner. 1 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Nah, er blitt flink til å rydde huset mitt. Er bare sliten som et hælvette av rydding, sikker på grunn av medisiner. Stå på! Skal gjøre det samme selv etter at jeg er ferdig med det nødvendige arbeidet og den daglige treningen. Men etter det skal jeg faen meg spille Skyrim og la hoder rulle. Slimda: Det betyr at det fungerte Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Slimda: Det betyr at det fungerte Ikke akkurat bilder man ønsker når man sitter og supporterer gamle damer på telefonen. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Stå på! Yay, så glad du var <3 Medisin. If you know what i mean. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Jeg er kjempeglad stort sett hele tiden, jeg, Bundy. Send meg melding en gang, a. Så skal jeg gi deg oppskriften. Den er kun for deg som er så søt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Jeg er kjempeglad stort sett hele tiden, jeg, Bundy. Send meg melding en gang, a. Så skal jeg gi deg oppskriften. Den er kun for deg som er så søt. Jeg mistenker den inkluderer bacon og cunnilingus? Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Såååå glad i dag Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Jeg mistenker den inkluderer bacon og cunnilingus? Haha, jeg liker drømmere. Men det er jo bare en måte å finne ut av det på. Eller la det bli ett av verdens mange mysterier. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Haha, jeg liker drømmere. Men det er jo bare en måte å finne ut av det på. Eller la det bli ett av verdens mange mysterier. Har det ganske greit for tiden, funnet ei som slår tilbake <3 So friggin' hot. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Åh, jeg visste jo at du var av den perverse typen. Men nei, min metode inkluderer ikke seksuelt innhold. Tro det eller ei. Det er en god blanding av forskjellige ting, og faen som det gir meg motivasjon og lykkerus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg