Need44speed Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 det er vel karakterkrav på ingeniørutdanning i forsvaret? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Ikke på befalskolen. Er ikke sikker, men har hørt noe noe lignende som Zarac sier. Jeg har en kompis som skal dit i høst. Jeg kan komme tilbake med informasjon hvis du trenger det Bork. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 det høres sprøtt ut, man kan da ikke komme dit med stryk i matte og fysikk ? supert om du gjør gjør det, takk. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Jeg gjør ikke det. Edit: Spørsmålet var visst rettet mot trøndere, så skjønner ikke hvorfor jeg svarte... Samma det, men hvor i landet kommer du fra? Har et språkprosjekt på skolen jeg driver og jobber med. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Samma det, men hvor i landet kommer du fra? Har et språkprosjekt på skolen jeg driver og jobber med. Kommer fra et lite tettsted rett utenfor Oslo. Når jeg tenker meg om, så bruker jeg litt begge deler. Spørs hvem jeg snakker med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Anfall spiser kun kjeks. Lurer forøvrig på hvor lenge en intern vits er "godkjent". Billig måte å hilse på dog. Den er godkjent til all evig tid! Jeg spiser fisk også! Siden de ikke har følelser. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Stå på, mine venner http://www.youtube.com/watch?v=mk48xRzuNvA Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Den er godkjent til all evig tid! Jeg spiser fisk også! Siden de ikke har følelser. Men hva med stakkarne som kan leve i de? . Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Jeg lurer på hvordan det føles å bli spist opp av en hval. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Husk dagen i dag: http://www.officialsteakandblowjobday.com/ Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Er det et karakterkrav? Blir man ikke vurdert etter resultatene sine på sesjon og andre fysiske tester? Det er mulig at jeg tar feil, for det er bare inntrykket jeg har fått av bekjente som har søkt opptak der. Til BS må man ha grunnskole, videre må man score 5, eller mer på teoritesten på sesjon for å kunne komme til opptak. Det oppfordres likevel til at de som har scoret rett under til å søke da man får en ny sjanse for testen på opptaket. Når man kommer på opptaket er det fysiske tester som 3000-meter, situps, hang-ups og armhevinger. Det er også samtale med psykolog, helsesjekk og lignende. Kommer man seg gjennom dette er man kvalifisert til feltuken hvor det er testing av lederegenskaper og selvstendige egenskaper - de ser etter potensialet til en leder, man må ikke være leder når man søker. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Bieber vil at alle bildene fra "utblåsningen" hans i england skal slettes. Skjønner jeg godt. Lenke til kommentar
Kjekkelund Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Dette var nå en særdeles lang tråd Hadde ikke en rekke mindre tråder brukerne kunne opprette om alt tulleball og seriøse ting være et bedre alternativ. På samme måte som Backstage på VGD 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Dette var nå en særdeles lang tråd Hadde ikke en rekke mindre tråder brukerne kunne opprette om alt tulleball og seriøse ting være et bedre alternativ. På samme måte som Backstage på VGD Nei. Og det er andre tråder her og. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Ny bruker, og det første man finner er telletråden og forumkaféen? Skeptisk. Lenke til kommentar
Kjekkelund Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Ny bruker, og det første man finner er telletråden og forumkaféen? Skeptisk. Et sted må man jo dog begynne og har nå lusket litt rundt her inne før også Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Jeg spiser våruller nå. Nam nam. Hei hei Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 (endret) Jeg spiser våruller nå. Nam nam. Hei hei bacon til frokost ftw. Samt litt extra bacon og litt bacon på siden. Bieber vil at alle bildene fra "utblåsningen" hans i england skal slettes. Skjønner jeg godt. Endret 14. mars 2013 av Bundy 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Kan ikke bieber dabbe litt av snart? begynner å bli litt lei av hele typen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg