Sexylubb1 Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Det er nok mer måten du forteller dem på som er problemet. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 er ikke så mange måter å fortelle vitser på internett Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Omg jeg har en felles venn på FB med Tone Damli Aaberge. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 jeg har to felles venner med superkidzen Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Overrasker meg egentlig ikke. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Superkidzen er creepy. Skvatt når det lille trollet dytta på meg og gikk forbi en gang i fjor på byen. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 jeg har to felles venner med superkidzen Jeg har 72. Ser ut til at jeg vinner. Eller taper. Litt usikker. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 haha har noen av dere vært i militæret? anbefales det? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Det anbefales om du gir en god innsats. Om du går rundt og sutrer, anbefales det at du skyter deg selv isteden. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Nei. Både ja og nei. Utdanning? Er kult der - men slitsomt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 haha har noen av dere vært i militæret? anbefales det? Ja. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Om du ikke har noen andre planer er det nok bedre for deg enn å sitte på ræva og spamme forumet. (Bare prøv å komme deg et sted hvor du får gjøre noe og ikke bare sitte på ræva og spise ostesmørbrød slik jeg gjorde). Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Ville vel heller fått meg en jobb, og tjent inn en del penger, enn å dra i militæret med en dagslønn på 100 kroner. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 spammer ikke no jeg hvis jeg drar dit så kommer jeg ikke til å sutre, hvis jeg ikke vil lar jeg heller være såklart. hvordan er det med utdanning i forsvaret sammenliknet med feks ntnu? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Men så er det greit å dra et sted hvor man føler at det man gjør har en hensikt og kanskje lærer mye om seg selv som person, i stedet for å stå bak ei kasse og smile falskt til alle kundene som er innom. Kan selvfølgelig studere videre, men er militæret etter min mening verdt et år av livet ditt? Ja. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Det anbefales om du gir en god innsats. Om du går rundt og sutrer, anbefales det at du skyter deg selv isteden. gikk du i militæret? Men så er det greit å dra et sted hvor man føler at det man gjør har en hensikt og kanskje lærer mye om seg selv som person, i stedet for å stå bak ei kasse og smile falskt til alle kundene som er innom. Kan selvfølgelig studere videre, men er militæret etter min mening verdt et år av livet ditt? Ja. hvis jeg skulle tatt for eksempel ingeniørutdanning i militæret, er det like bra som ved ntnu? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 gikk du i militæret? hvis jeg skulle tatt for eksempel ingeniørutdanning i militæret, er det like bra som ved ntnu? Det vet jeg ærlig talt ikke, da er det bedre å sjekke nettsider eller kontakte en representant for utdanning i forsvaret. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 gikk du i militæret? hvis jeg skulle tatt for eksempel ingeniørutdanning i militæret, er det like bra som ved ntnu? Sett at du får en treårig ingeniørutdannelse i forsvaret kan du jo muligens ta en master på NTNU etterpå uansett hvordan nivået måtte være på skolen du tar ingeniørutdannelsen via forsvaret på. (Noen må gjerne rette på meg om dette ikke er mulig på NTNU nå. Det var det før i tiden). Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Ville vel heller fått meg en jobb, og tjent inn en del penger, enn å dra i militæret med en dagslønn på 100 kroner. Med mindre man bor hjemme eller får en usedvanlig godt betalt jobb for alderen er det ikke sikkert det er så mye å tjene på det. Man får 90,000, i løpet av en periode praktisk talt helt uten egne utgifter. 80,000 om man tar utdanning der også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg